Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Gevalia!! Hur fan kan man dricka Gevalia när det finns Zoega´s Skånerost ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Hur fan kan man dricka Gevalia när det finns Zoega´s Skånerost ? Kanske för att man gillar det Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Kanske för att man gillar det Japp, smaken e som baken, en del gillar den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 (ändrad) Japp, smaken e som baken, en del gillar den Ja så är det ju,fast baken är jag inte så förtjust i. Jo det är jag,gillar att titta på den om den är fin. Dricker Falcon,smakar bra Ändrades Januari 11, 2014 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Ja så är det ju,fast baken är jag inte så förtjust i. Jo det är jag,gillar att titta på den om den är fin. Dricker Falcon,smakar bra Jag har aldrig provat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 (ändrad) Pripps blå 7,2.i väntan på att åka till Parkhallen o Lasse- Stefans .kan det bli bra eller? .bara o hoppas att det blir en kul kväll med nåra kompisar Ändrades Januari 11, 2014 av thai412 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Jag har aldrig provat Fast jau har en bekant som vart ihopa med ett fruntimmer, den slank in i fel hål, men när ho ente protesterade så fortsatte han, å det va nästan bättre, sa han Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Pripps blå 7,2.i väntan på att åka till Parkhallen o Lasse- Stefans .kan det bli bra eller? .bara o hoppas att det blir en kul kväll med nåra kompisar Nja, föredrar nog Kristina Lindberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Liten yamazaki i vintermörkret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Resorb svartvinbär, fantastisk bouquet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Resorb svartvinbär, fantastisk bouquet image.jpg Har du bakrus? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Har du bakrus? Nej men dricker sjuka mängder kaffe så jag lider nog av konstant vätskebrist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Fast jau har en bekant som vart ihopa med ett fruntimmer, den slank in i fel hål, men när ho ente protesterade så fortsatte han, å det va nästan bättre, sa han Det var som fan, har bekanta som är ihopa med fruntimmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Ja så är det ju,fast baken är jag inte så förtjust i. Jo det är jag,gillar att titta på den om den är fin. Dricker Falcon,smakar bra Hehe min e fördjävla snygg, å speciellt idag jag har nog gått över en mil idag så den är spänt och fast. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 En Balja Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Hur fan kan man dricka Gevalia när det finns Zoega´s Skånerost ? Mollbergs blandning. Men gevalia och löfbergs lila är helt odrickbart. Värre än oskalad potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Gevalia naturligtvis. Scandinavians bästa kaffe!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Ett glas äppeljos "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2014 Dela Inlagd Januari 12, 2014 Ett glas äppeljos juice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 13, 2014 Dela Inlagd Januari 13, 2014 Kaffe och vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Kaffe... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 En latte i loungen..…..Jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 En chang på second road eller var det fler BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Kaffe "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Januari 14, 2014 Dela Inlagd Januari 14, 2014 Glemorangie aged in port cask Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu