Guest J666 Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Att folk orkar bry sig, samma orsak till att 88:an inte finns längre, samma med nogger *suck* bara lägg ner! Jag bryr mig väl inte om det. Glömde dock göra en ironi-smiley.. Å både 88:an och nogger finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Jag bryr mig väl inte om det. Glömde dock göra en ironi-smiley.. Å både 88:an och nogger finns Jag hade för mig att de fick vika sig för pk eliten och dra in dem?! Jag är bara så jävla trött på alla pk nissar och allt deras jävla skitprat, de kunde skaffa sig ett jobb så de fick något att göra istället för att de ska ha oändligt med fritid att sitta och hitta på all skit som de gör! http://glassriket.se/2012/04/16/kontroversiella-glassar/ http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10580683.ab https://www.flashback.org/t200330 Att det sedan finns idi*ter som helt plötsligt har glömt vad negerbollar är och stenhårt hävdar att det har aaalltiiid hetat chokladbollar är också något som retat mig till döds. Så länge vitlök, finska pinnar osv är accepterat så kommer jag att fortsätta kalla negerbollarna vid sitt rätta namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Soda Water....nu och en vecka till, hur kul är det på en skala! Tvingade Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Super till det med J666 i en skobutik och dricker konjak! Blir ingen svetsutbildning för J666 han har sadlat om till skomakare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Super till det med J666 i en skobutik och dricker konjak! Blir ingen svetsutbildning för J666 han har sadlat om till skomakare! uploadfromtaptalk1388671000415.jpg Köp er nu några pumps som matchar era klänningar . Ha det så skoj gubbar//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan.J Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Hembränt och Zingo, det är mumma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 Köpte mig en fyrpack Den börjar lite lugnt på 3,8 och fortsätter sedan till över 10 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 Suger på en flaska rödtjut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 Rosevin och Irich coffie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 En kopp grönt te med citron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 It's hammer time Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 ett glas italienskt rött.......fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 Bara en till... Nu är jag riktigt thailandssugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Sitter på MR. 99 och jag beställde in en liten LIIT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 En god Whisky Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Virre t hästarna GT till matlagningen, sen blir det rötjut så läng det finns nå kvar i låddan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neil Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Kronenbourg Smaskens och så får den mig att återuppleva lite av Parisresan i november. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 En fining "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 En god Whisky WP_20140104_17_04_47_Smart.jpg Varför har du is i då? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Varför har du is i då? Därför att jag gillar det... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Just intagit en liten burk Chang för att fira Saints seger i NFL WildCardmatch mot Philadelphia Eagles på bortaplan, FB med 3 sek kvar, iskallt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Utspätt vatten, för att tömma kroppen på gifterna från gårdagens Korat-party. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Kaffe så man vaknar till liv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Januari 5, 2014 Dela Inlagd Januari 5, 2014 Torrt rött vid det enorma databordet.Samt matchande röd fläkt. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu