goodolle Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Här är batteriet, svårt att välja.ölen ej inräknad, Beer Sing Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Thai/Cuban coffee Caramell mums Gott Hårt vispad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Thai/Cuban coffee Caramell mums Gott Hårt vispad Havana Club + Mögelost ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Havana Club + Mögelost ??? Har du fått grön starr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Har du fått grön starr? Ser ju jävligt suspekt ut detdär i sista glaset , liknar mest min Dana Blue Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Bellman 6.0, en favorit just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Blossa romglögg Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Blossa romglögg Drick den med andakt... Faan va god den är å faaan va slut den är på bolaget Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Drick den med andakt... Faan va god den är å faaan va slut den är på bolaget Cognacsglöggen e ente dålig heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Bombay Sapphire, med min älskling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Nu Jura Elixir. Finfin, precis som den förra Jura Superstition var. Säkert kort! Chok Dee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Drick den med andakt... Faan va god den är å faaan va slut den är på bolaget Men precis,inköparna på bolaget har ju noll koll. Den är ju nästan alltid slut. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Cognacsglöggen e ente dålig heller Den är fin den! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Den är fin den! Ok ok MEN... Romglöggen är överlägsen. Jag snackade med en systembolagsslav som berättade att blossa tillverkar bara en begränsad upplaga, å den är kvoterad. Det hjälper inte hur fort dom säljer slut, dom får inge mer ändå. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 (ändrad) Ok ok MEN... Romglöggen är överlägsen. Jag snackade med en systembolagsslav som berättade att blossa tillverkar bara en begränsad upplaga, å den är kvoterad. Det hjälper inte hur fort dom säljer slut, dom får inge mer ändå. Ja den är väldigt god. Det var ju inte bra,det borde ju ändras på. Ändrades December 29, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Iskaffelatte här i Bangkok. .Man får det i en plastpåse Nyårshälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 En stor stark på väg till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Softar med en flaska rödtjut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 en go tjeck... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 frugans rosé, inte är det gott, men visst är det mysigt med snarkningarna bredvid...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 rosé är ju inte så där fantastiskt gott som man kan tro... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Som den chips-röv man är. Så blev det chips-öl med tillhörande chips. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 31, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2013 Tja eftersom ja starta den här populära tråden så får ja la köra ett inlägg Har testat div ölsorter här i Ghana men har fastnatt för club skummar inte så mycket .jag får plåta flaskan och redovisa när jag när jag kommer hemm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Red Label i sällskap av MPR. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 En första Whisky före avfärd till Bang Wua och firande med familjen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu