Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Dags för en hederlig HP.

u6y6ajem.jpg

Den gillar jag,inte som en tjärad träeka utan bara god. :thumbsup:

Ändrades av ola med b

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4272

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

Ett jävla pissväder utomhus så jag kryper ner i soffan och värmer mig med en god stänkare

attachicon.gifimage.jpg

Stekarn  :crazy: rumla hem till Lp och pröva hans vingar  :17: han har det säkert långsamt  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Stekarn  :crazy: rumla hem till Lp och pröva hans vingar  :17: han har det säkert långsamt  :thumbsup:

Så inihelvete långsamt, tror jag går och jobbar igen(gratis) bara för att vara värd en stänkare :giggle: .

Ledighet var inte så kul,sliter mest på soffan.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Var på bolaget tidigare idag och favoritglöggen var slut :ahh:

Får köra en egen variant med saftglögg och absolut. Blir säkert bra,är inte så kräsen :nyam:

Dela på andra sajter

Så inihelvete långsamt, tror jag går och jobbar igen(gratis) bara för att vara värd en stänkare :giggle: .

Ledighet var inte så kul,sliter mest på soffan.

Man klättrar fan på väggarna redan och det är mycket ledigt kvar, kan bli lite jobb i slutet av nästa vecka tror jag.

Dela på andra sajter

Man klättrar fan på väggarna redan och det är mycket ledigt kvar, kan bli lite jobb i slutet av nästa vecka tror jag.

Ja, och det jävla regnandet gör ju en inte så sugen på utomhusaktiviteter direkt.

Var nere och simmade och bastade idag ivf,får nog bli det imorgon med.

Topic..Dricker sodastreamat vatten. 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Den gillar jag,inte som en tjärad träeka utan bara god. :thumbsup:

Hmm ja ok HP e god men jag samtycker inte med ditt nedlåtande epitet ang. rökig Wirre... Laphroaig är underbar du har bara supit bort dina smaklökar med Sofiero, twistat smakreferenserna så att säga...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Hmm ja ok HP e god men jag samtycker inte med ditt nedlåtande epitet ang. rökig Wirre... Laphroaig är underbar du har bara supit bort dina smaklökar med Sofiero, twistat smakreferenserna så att säga...

Har aldrig varit vidare förtjust i dom rökigare sorterna,men visst dom går ju ner.

Vad det gäller smakreferenserna så är dom allt "twistade". Dricker många olika sorters öl och brukar alltid köpa två-tre av olika sorter som jag gillar.

Sen är det ju en annan sak att man skriver typ,mm vad gott med Sofiero bara för att få en reaktion :nyam:

Skål på dig föressten :thumbsup:

Dela på andra sajter

Har aldrig varit vidare förtjust i dom rökigare sorterna,men visst dom går ju ner.

Vad det gäller smakreferenserna så är dom allt "twistade". Dricker många olika sorters öl och brukar alltid köpa två-tre av olika sorter som jag gillar.

Sen är det ju en annan sak att man skriver typ,mm vad gott med Sofiero bara för att få en reaktion :nyam:

Skål på dig föressten :thumbsup:

Jag köpte nya Mintu Chocko innan jul, har du smakat den? Om inte gör det, kommer du ihåg gamla Aco kolan? den med Chokladsmak??? Exakt så smakar den... Men jag misstänker att de e den som fixat min första baksmälla på över 10 år.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jag köpte nya Mintu Chocko innan jul, har du smakat den? Om inte gör det, kommer du ihåg gamla Aco kolan? den med Chokladsmak??? Exakt så smakar den... Men jag misstänker att de e den som fixat min första baksmälla på över 10 år.

Okej,det fanns två olika ACO kola om jag minnns rätt,en blå-vit som bara smakade starkt mint och en brun-vit som nog är den du menar.

Nej det har jag inte smakat,Mintu`n alltså. Låter gott :) Fast utan baksmälla då..

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Club Den siter bra nge skummbad som Star 5%

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Club Den siter bra nge skummbad som Star 5%

Har du blivit som "Dolfh Lundgren" problem med språket efter 2 veckor i landet?Då får du skriva på ghanianska så får google översätta  :crazy:

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har du blivit som "Dolfh Lundgren" problem med språket efter 2 veckor i landet?Då får du skriva på ghanianska så får google översätta  :crazy:

Äch ja skyller på plattan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Lite vin efter mkt öl i julhelgen!

Hjälmtvång pga trappan, livsfarligt brant.

post-8776-0-27463200-1388227945_thumb.jp

Jacobs Creek

post-8776-0-45430700-1388228420_thumb.jp

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Dela på andra sajter

Nä nu fan blir det bara cola.Har druckit nog under 2 veckor.Startade nykterheten i går.Svettades kraftigt natten som var.Kan det ha varit varmt på rummet ???  ???  :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Nä nu fan blir det bara cola.Har druckit nog under 2 veckor.Startade nykterheten i går.Svettades kraftigt natten som var.Kan det ha varit varmt på rummet ???  ???  :crazy:

Det är bara amatörerna som dricker på nyårsafton eller!!!!  Vi proffs häller i oss resten av året i stället!!

Dela på andra sajter

Det är bara amatörerna som dricker på nyårsafton eller!!!!  Vi proffs häller i oss resten av året i stället!!

Det stämmer bra det SC.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Jag hade inga Chang eller Leo hemma så det bidde vitt vin.

Det får bra de me  Jill   Gott nytt år på er allihopa!!

Miss On hälsar så gott hon kom precis tillbaka från Phuket, hon körde Mikke & Pan till flyget

Dela på andra sajter

Det får bra de me  Jill   Gott nytt år på er allihopa!!

Miss On hälsar så gott hon kom precis tillbaka från Phuket, hon körde Mikke & Pan till flyget

Gott nytt år till er också, hälsa till miss On från oss.

Så det var Micke och Pan tur att åka hem till verkligheten nu :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...