ola med b Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 (ändrad) Dags för en hederlig HP. Den gillar jag,inte som en tjärad träeka utan bara god. Ändrades December 27, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Ett jävla pissväder utomhus så jag kryper ner i soffan och värmer mig med en god stänkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Ett jävla pissväder utomhus så jag kryper ner i soffan och värmer mig med en god stänkare image.jpg Stekarn rumla hem till Lp och pröva hans vingar han har det säkert långsamt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 (ändrad) Stekarn rumla hem till Lp och pröva hans vingar han har det säkert långsamt Så inihelvete långsamt, tror jag går och jobbar igen(gratis) bara för att vara värd en stänkare . Ledighet var inte så kul,sliter mest på soffan. Ändrades December 27, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Var på bolaget tidigare idag och favoritglöggen var slut Får köra en egen variant med saftglögg och absolut. Blir säkert bra,är inte så kräsen Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Så inihelvete långsamt, tror jag går och jobbar igen(gratis) bara för att vara värd en stänkare . Ledighet var inte så kul,sliter mest på soffan. Man klättrar fan på väggarna redan och det är mycket ledigt kvar, kan bli lite jobb i slutet av nästa vecka tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Man klättrar fan på väggarna redan och det är mycket ledigt kvar, kan bli lite jobb i slutet av nästa vecka tror jag. Ja, och det jävla regnandet gör ju en inte så sugen på utomhusaktiviteter direkt. Var nere och simmade och bastade idag ivf,får nog bli det imorgon med. Topic..Dricker sodastreamat vatten. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Julen är inte slut än så det får bli en Jämtlands julöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Den gillar jag,inte som en tjärad träeka utan bara god. Hmm ja ok HP e god men jag samtycker inte med ditt nedlåtande epitet ang. rökig Wirre... Laphroaig är underbar du har bara supit bort dina smaklökar med Sofiero, twistat smakreferenserna så att säga... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Hmm ja ok HP e god men jag samtycker inte med ditt nedlåtande epitet ang. rökig Wirre... Laphroaig är underbar du har bara supit bort dina smaklökar med Sofiero, twistat smakreferenserna så att säga... Har aldrig varit vidare förtjust i dom rökigare sorterna,men visst dom går ju ner. Vad det gäller smakreferenserna så är dom allt "twistade". Dricker många olika sorters öl och brukar alltid köpa två-tre av olika sorter som jag gillar. Sen är det ju en annan sak att man skriver typ,mm vad gott med Sofiero bara för att få en reaktion Skål på dig föressten Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Har aldrig varit vidare förtjust i dom rökigare sorterna,men visst dom går ju ner. Vad det gäller smakreferenserna så är dom allt "twistade". Dricker många olika sorters öl och brukar alltid köpa två-tre av olika sorter som jag gillar. Sen är det ju en annan sak att man skriver typ,mm vad gott med Sofiero bara för att få en reaktion Skål på dig föressten Jag köpte nya Mintu Chocko innan jul, har du smakat den? Om inte gör det, kommer du ihåg gamla Aco kolan? den med Chokladsmak??? Exakt så smakar den... Men jag misstänker att de e den som fixat min första baksmälla på över 10 år. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Jag köpte nya Mintu Chocko innan jul, har du smakat den? Om inte gör det, kommer du ihåg gamla Aco kolan? den med Chokladsmak??? Exakt så smakar den... Men jag misstänker att de e den som fixat min första baksmälla på över 10 år. Okej,det fanns två olika ACO kola om jag minnns rätt,en blå-vit som bara smakade starkt mint och en brun-vit som nog är den du menar. Nej det har jag inte smakat,Mintu`n alltså. Låter gott Fast utan baksmälla då.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2013 Club Den siter bra nge skummbad som Star 5% När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 (ändrad) Club Den siter bra nge skummbad som Star 5% Har du blivit som "Dolfh Lundgren" problem med språket efter 2 veckor i landet?Då får du skriva på ghanianska så får google översätta Ändrades December 28, 2013 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd December 28, 2013 Har du blivit som "Dolfh Lundgren" problem med språket efter 2 veckor i landet?Då får du skriva på ghanianska så får google översätta Äch ja skyller på plattan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Lite vin efter mkt öl i julhelgen! Hjälmtvång pga trappan, livsfarligt brant. Jacobs Creek Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Nä nu fan blir det bara cola.Har druckit nog under 2 veckor.Startade nykterheten i går.Svettades kraftigt natten som var.Kan det ha varit varmt på rummet PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Nä nu fan blir det bara cola.Har druckit nog under 2 veckor.Startade nykterheten i går.Svettades kraftigt natten som var.Kan det ha varit varmt på rummet Det är bara amatörerna som dricker på nyårsafton eller!!!! Vi proffs häller i oss resten av året i stället!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Det är bara amatörerna som dricker på nyårsafton eller!!!! Vi proffs häller i oss resten av året i stället!! Det stämmer bra det SC. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Jag hade inga Chang eller Leo hemma så det bidde vitt vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Jag hade inga Chang eller Leo hemma så det bidde vitt vin. Det får bra de me Jill Gott nytt år på er allihopa!! Miss On hälsar så gott hon kom precis tillbaka från Phuket, hon körde Mikke & Pan till flyget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Det får bra de me Jill Gott nytt år på er allihopa!! Miss On hälsar så gott hon kom precis tillbaka från Phuket, hon körde Mikke & Pan till flyget Gott nytt år till er också, hälsa till miss On från oss. Så det var Micke och Pan tur att åka hem till verkligheten nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nakhon si Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Dagens forsta chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 GT Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu