Peolito Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Ett glas rödvin innan maten sitter inte fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Julmust, det är ju jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Fuderar på om jag ska tulla lite på glöggen. Ja så får det bli Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Serverade mig Country Lane en whiskybaserad gräddlikör. Country Lane skall serveras väl kyld och brist på vanliga isbitar fick jag ta penisformade isbitar. Varför ställer alltid polarna in tomma isformar i frysen? Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 De blev en vanlig stänkare.He he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 T "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 De blev en vanlig stänkare.He he. En bekant syn för många som var med på tiden innan smuggelspriten ifrån Tyskland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Min favoritporter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 (ändrad) T ImageUploadedByMaipenrai1387992434.968593.jpg Är den bra denna whiskyn. Frugan vill ge mig en nyårspresent så kanske den whiskyn passar. Ändrades December 26, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Bra pratvin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 en kall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Mintu Chocko... Förvånansvärt välsmakande, kommer ni ihåg gamla Aco Chokladkolan?? Thats it... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Är den bra denna whiskyn. Frugan vill ge mig en nyårspresent så kanske den whiskyn passar. jag ger mig på ett svar, jag tycker bunnahabhain 12 år är jättegod ( den var faktiskt min o frugans inkörsport till singlemalt)...sen att det finns så otroligt mkt olika från samma destilleri gör ju inte att det blir lättare att välja...en favvo från detta destilleri är i alla fall denna som är fantastiskt välsmakande. sen finns det 16-årig sherrycask som också är jättemysig att gosa ner sig i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Idag Lasanta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 jag ger mig på ett svar, jag tycker bunnahabhain 12 år är jättegod ( den var faktiskt min o frugans inkörsport till singlemalt)...sen att det finns så otroligt mkt olika från samma destilleri gör ju inte att det blir lättare att välja...en favvo från detta destilleri är i alla fall denna som är fantastiskt välsmakande. {style_image_url}/attachicon.gif IMG_1645.JPG sen finns det 16-årig sherrycask som också är jättemysig att gosa ner sig i! Jag har varit på destilleriet men det var för minst 15 år sedan så jag inns inte hur det smakade var mycket inne på mycket rökig whisky vill minnas denna var lite mindre rökig i smaken. Nåväl ska kolla lite imorgon Tack för input. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 bunnahabhain har bara en liten hint av rök......precis i min smak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Man ska ju inte skjuta upp saker, så passar på att ta en annan dags fylla idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Efter att ha avnjutit årets sista julbord satt det fint med en extraordinär dryck! Njutbar med en märkbar eftersmak av kakao! Skall avnjutas med andakt! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 26, 2013 Dela Inlagd December 26, 2013 Kan det va nått kackelak öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Kaffe så man vaknar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Tar sista dropparna ur en Red label som jag köpte för en timme sedan. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Tar sista dropparna ur en Red label som jag köpte för en timme sedan. Hehe det tog tid att få sig 20 cl. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Ja det tog tid, fick ju dela upp det i 3 skvättar. Eftersom jag inte hade något annat för mig ville jag kolla hur det var med vakenheten och du var ju verkligen vaken fast jag försökte vrida flaskan så att 20cl inte skulle synas. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 (ändrad) Provar en rauchbier från ST Eriks bryggeri. Innehåller rökmalt från Mackmyra destilleri. God med egen smak av rökmalten förstås som ger lite whiskytouch. Ändrades December 27, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Dags för en hederlig HP. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu