hamnoi Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Allt tjöt om kaffe gjorde mig sugen så... En kopp med klöverlikör och en liten Drambuie och några ballerina mjölkchoklad.. Smaskens.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 (ändrad) Lite rejäl svensk whisky igen. Ändrades December 7, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Vilka fina glas ni dricker ur,va är det för fel att halsa direkt ur flaskan?Sparar ju både disk och miljön. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Dricker Husse å Hartwall GT. Vad kan det vara??? Zeunerts Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Lite rejäl svensk whisky igen. Halvfärdig visky, nej fy fasen då tar jag hellre vatten som fiskarna pinkat i Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Vad kan det vara??? Zeunerts Yepps Dom e underbart goda, Beer sun som min Thaipolare kallade dom... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Då var det Lördags köret igen he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 (ändrad) Allt tjöt om kaffe gjorde mig sugen så... En kopp med klöverlikör och en liten Drambuie och några ballerina mjölkchoklad.. Smaskens.. image.jpg Livsnjutare där.. :kort:Tänk på figuren. Ändrades December 7, 2013 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Livsnjutare där.. :kort:Tänk på figuren. Knasen är min förebild vad det gäller figur...så jag kan unna mig jävligt mycket Har man en asketisk vardag så få man ha det lite gott på helgen. Skål på dig broder Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Knasen är min förebild vad det gäller figur...så jag kan unna mig jävligt mycket Har man en asketisk vardag så få man ha det lite gott på helgen. Skål på dig broder skål makarontask. Knasbollen är den siste som får bli medlem. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Tänk vad livet e gött när man har sin java, virre å nötchoklad. Skål kamrater! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Hemma igen.. och då fick det bli en GT utan oskalad citron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Testar en ST ERIKS IPA smakar väldigt gott /Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 ett par eftersläckare...fantastiskt gott, inga mardrömmar!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Min tredje kapselkaffe för dagen, jävlar vilken storfräsare man är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Halvfärdig visky, nej fy fasen då tar jag hellre vatten som fiskarna pinkat i Kan hålla med dig om den "vanliga" Mackmyran. Men specialenhet är godkänd enligt min smak men visst finns det godare whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 söndag i snöiga svedala då blir det HB och coke light för att klara snön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Förra veckan enligt smhi skulle vi få ca 2-3 dm snö i Stockholm. Det vart bara lite puder,nåt som jag inte direkt gråter över... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Supergod bira från Fullers. Passar bra att skölja ner andra adventsglöggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Bara vanligt vatten Allt bara för att slippa se Knas-bollen och Fibromorsan komma farande med varsin Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Intressant öl från Innis and Gunn vid namn Karlssons choice. En whiskyfatslagrad öl på 7,4 %. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Kaffe kaffe kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Etere att ha monterat 4 st billyhyllor hos Ea, + rivit tapeter i köket.. Så belönar jag mig med en pilsner. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 8, 2013 Dela Inlagd December 8, 2013 Tjuvade av damen i lägenheten. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu