Peolito Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Dom här gör bra whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 En Prippens XL på kinesen med familjen..Mysigt image.jpg Japp.Det är alltid härligt att glassa runt i krogvärlden he he.Kosta vad det kosta vill. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Japp.Det är alltid härligt att glassa runt i krogvärlden he he.Kosta vad det kosta vill. Exakt, alltid gott o glida in med ett par adidasbrallor och ändå vara den mest välklädda herren på stället, kineskrog is da shit Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Exakt, alltid gott o glida in med ett par adidasbrallor och ändå vara den mest välklädda herren på stället, kineskrog is da shit Här är det 7.3 PRIPPARE !!! Adidasbrallan ska väl hem till Dammsugarn snart & ett glas Rötjut?? Puss Gubben Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Exakt, alltid gott o glida in med ett par adidasbrallor och ändå vara den mest välklädda herren på stället, kineskrog is da shit Ha ha.Armanikostymer och skit är för fjollor.Kalsongfyllor är stil för oss working class heroes. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 (ändrad) Här är det 7.3 PRIPPARE !!! Adidasbrallan ska väl hem till Dammsugarn snart & ett glas Rötjut? ? Puss Gubben Hemma på soffan med en amerikans pissöl, tänkte släcka bakruset med den idag men jag har inget så jag tar några ifall det skulle komma. Dammsugaren kommer fram imorgon men snart ska jag laga till en smarrig kyckling gryta med mycket curry och mango chutney Puss på den håriga hängpungen och hälsa älsklingen så gott//Lp Ändrades December 7, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Skulle ju inte men blev så jävla uttråkad så jag och frugan drog för en öl eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Dricker Husse å Hartwall GT. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Sofiero, såklart... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Sofiero, såklart... Stackare... Hehe Jag provsmakade en förra helgen (om man inte smakar så har man fan ingen rätt att uttala sej) å den va inte fullt så jävlig som jag mindes... Tom. bättre än Falcon Orginal... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Stackare... Hehe Jag provsmakade en förra helgen (om man inte smakar så har man fan ingen rätt att uttala sej) å den va inte fullt så jävlig som jag mindes... Tom. bättre än Falcon Orginal... Se där! Det är tydligen inte försent att lära en gammal älgjägare att sikta rätt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 julmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Tomtefan Rom/Julmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Se där! Det är tydligen inte försent att lära en gammal älgjägare att sikta rätt... Ja jag vet f-n inte om dom har ändrat receptet eller om jag minns så jäkla dåligt (brukar inte göra det) eller kanske smaklökarna har ändrat inriktning?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Ja jag vet f-n inte om dom har ändrat receptet eller om jag minns så jäkla dåligt (brukar inte göra det) eller kanske smaklökarna har ändrat inriktning?? Du har blivit vuxen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Ja jag vet f-n inte om dom har ändrat receptet eller om jag minns så jäkla dåligt (brukar inte göra det) eller kanske smaklökarna har ändrat inriktning?? Ja all chang och thaislafs du fått i dig så är dom nog körda för alltid he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Skulle ju inte men blev så jävla uttråkad så jag och frugan drog för en öl eller två. uploadfromtaptalk1386438085318.jpg Se där ja.Norrlands guld,rätta takter PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 julmust Åh fan.Jobb på G?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 En HP i soffan inte fel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Lite svensk whisky era flickor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Bira #2 cider #2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Amerikansk pissöl tillsammans med min vän Sölve. Smakar inte mycket men ger ett lugnt och gott rus Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Du har blivit vuxen... Det har jag varit för jävla länge... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Ja all chang och thaislafs du fått i dig så är dom nog körda för alltid he he Höööh Du skulle ha smakat min pytt jag gjorde idag, du hade älskat den. Men men ang. thaimat så vet ju både du å jag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu