svampen Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 En grogg på alvedon,treo och c-vitamin.Förbannade förkylning inne på 4:de veckan nu(lite synd är det om mig) Prova ett varmt Bad=Wirre=Vitlöksgratäng=Dolcontin=Termosmadrass? Day After Before Jäger! Brukar Funka??? Puss Måne Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Prova ett varmt Bad=Wirre=Vitlöksgratäng=Dolcontin=Termosmadrass? Day After Before Jäger! Brukar Funka? ?? Puss Måne Orkar inte ens tänka på brämpa. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Jag tycker att Samuel Adams Boston lager är den bästa öl jag druckit. Tillsammans med en irländare blir vad man säger en perfect match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 En Helge the famous moose Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Nu blir det en Glenfarclas så det ställer sig efter arbetsdagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Den här Glenmorangien som lagrats i sherryfat är supergod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 En Hp åt en gammal hp..Skål!!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Den här Glenmorangien som lagrats i sherryfat är supergod. en av mina favoriter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 idag har man ju lite att fira så det blir sånt här i kväll !!! Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 idag har man ju lite att fira så det blir sånt här i kväll !!! 20120910_215914.jpg Aldrig fel. Har druckit kubikvis av detta. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 en av mina favoriter! Det är ofta gott med sherryfats lagrad whisky. MacAllan brukar ha några goda sorter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Sitter och dricker lite vin samtidigt som jag kolla på Jackie Chan film med grabben. Men nu ska jag leta efter lite mer musik för thairesan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Drar en glöggmix (söt som faan, måste spädas). Eftersköljer med en annan mix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 (ändrad) Sköljer ner virren med en stockholmsöl Ändrades December 6, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Detta sitter jag och smuttar på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 En öl i min smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 En grogg på alvedon,treo och c-vitamin.Förbannade förkylning inne på 4:de veckan nu(lite synd är det om mig) Vaddå förkylning?? Du lider av en jävla mjölkfögiftning... Kverulant... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Lite orkneyö whisky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Jaegermeister Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Nu gör jag en trippel-clirre (måste vara något slags rekord ?). Inte just nu. Inte igår. Inte i förrgår. Kanske om ett par veckor ? Till lusia, kanske. Köpte en sjuttis. Förra året fick jag nedsänt ett par påsar glöggkryddor. Förra årets glögg blev inte så bra. Alltför kryddstark. Nya försök i år. En sjuttis och en halv påse glöggkryddor. Får väl testa ett par gånger på vägen så den inte blitt för kryddstark i år också. DSCF3104 kopia.jpg DSCF3105 kopia.jpg DSCF3107 kopia.jpg Nåväl Jag tog bort dom sista russinen och käkade upp dom. Så nu är glöggen klar Den blev kanon Jäkla drag i den 40% vodka Oroväckande mycket har gått åt i provsmakning. Undrar om det finns nåt kvar till Lucia ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Kaffe och vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Kaffe... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 En Prippens XL på kinesen med familjen..Mysigt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 Det vanliga vid den här tiden på dan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2013 Dela Inlagd December 7, 2013 En big leaf maple från anchor steam blir fint före julbordet om en timme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu