L64 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 En frukost-gt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 En frukost-gt ska detta vara nödvändigt????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 ska detta vara nödvändigt? ? ? ?? Jepp, idag e de ett måste! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Jag dricker mjölk till maten, vatten till Medicinen och Coca Cola till TV´n. Nyttigt, Nyttigt eller hur?? Nä, dags för medicinen nu, så fram med vattnet. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Jag beställde precis en öl Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Och där kom den Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Och där kom den IMG_20131121_172805.jpg Va fan Är du i Mexico nu din lyxlirare :thumbsup: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Va fan Är du i Mexico nu din lyxlirare :thumbsup: Typ Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 (ändrad) Just nu åker sista skvätten ur denna ner med sprite,tränbärsdryck och massa is Ändrades November 22, 2013 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 en liten utav denna.. o sen skölja ner med en skvätt go öl... fantastiskt gott o god natt, sov gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Nu är det tredje koppen morgonkaffe till musik av fåglar Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 En Falcon export så skål alla Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Ligger efter pga dagens jobb så nu försöker jag rätta till det med några glas Big Zin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 En sleepy bulldog winter ale efter en vedervärdig julhandel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Ett gott rödvin DMZ går också ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 ett glas matlagningsvin.....jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Bara det här. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Bara det här.1385230214618.jpg Skål på er Hälsa Sussie Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Tar en samsong och cola på nr601 hos Maitan, Du skulle vart med i värmen nu BMS.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Skål på er Hälsa Sussie Skål gubben. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Tar en samsong och cola på nr601 hos Maitan, Du skulle vart med i värmen nu BMS.. Ja de skulle inte vart fel.snöar här nu När åker du/ni hem? Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Ja de skulle inte vart fel.snöar här nu När åker du/ni hem? Tyvärr den 29 hade velat vara kvar över julen med det gick inte,får prova nästa jul i stället, ha det bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Tyvärr den 29 hade velat vara kvar över julen med det gick inte,får prova nästa jul i stället, ha det bäst. Ok. De var synd landar 11/12 hos Mait Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 Ok. De var synd landar 11/12 hos Mait hur länge ska du vara kvar? BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 23, 2013 Dela Inlagd November 23, 2013 hur länge ska du vara kvar? En bra bit in i jan Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu