måne Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ok..Får lämna in då Gestapo har sagt sitt..:NU RÄCKER DET JAG SKA JOBBA IMORGON. Skiter väl jag i din jävla trasa, stoppa stickyrice i öronen och håll käft ..sa jag inte, så godnatt Är örat svullet idag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Har testa i London, Bkk, och metropolen Gbg mm och alltid har det varit jäkligt bra..Bäst var det nog i London...men det kostade oxå. Mest valuta för pengarna har jag nog fått på en parallegata till Khao san ...mycket ,mycket bra för dom pengarna Du snackar om maten nu va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 fy xxx att du kan äta det där slafset ,men det är klart du äter ju mc Donalds också och det säger ju allt om ditt matkunnande Måste bli tråkigt att äta potatis och sås 7 dagar i veckan. Trodde du hade känsla för mat.. så fel man kan ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
civona Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ja, jag gör det, Dricker 2 l. om dagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Måste bli tråkigt att äta potatis och sås 7 dagar i veckan. Trodde du hade känsla för mat.. så fel man kan ha. nu får du bestämma dig först säger du att jag är helt okunnig sedan ändrar du dig och trodde att jag var kunnig , ja hellre sås och potatis 7 dagar i veckan än det vidriga thaislafaet en gång om året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 nu får du bestämma dig först säger du att jag är helt okunnig sedan ändrar du dig och trodde att jag var kunnig , ja hellre sås och potatis 7 dagar i veckan än det vidriga thaislafaet en gång om året Nej, jag sa undrade väl om du var helt okunnig? Men nu har du bekräftat att när det gäller mat så ska man ju absolut inte lyssna på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Jag ville se ditt gradvisa förfall gör du armhävningar nu? Hahaha, tji fick du.. Pigg och alert idag..städat,gjort läxor,lagat frukost och nu nyduschad och snart blir det ett besök hos farmor Inget svullet öra men en puss och jag älskar dig fick jag i morse. Så var det med det ,men du får fler chanser det lovar jag dig..Håll i hatten runt jul när jag är långledig Trevlig dag på dig gubbe//Hp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Du snackar om maten nu va? Mat????? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Nej, jag sa undrade väl om du var helt okunnig? Men nu har du bekräftat att när det gäller mat så ska man ju absolut inte lyssna på dig. Nej det ska du absolut inte göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Champis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Mysingen julöl riktigt trevlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 En kopp Löfbergs ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 lite franskt lantvin o grapefrukt juice.jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 En liten blågul åker ner Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 ähh va f-n, tar la en till då för den första var försvinnande god! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 C-vitamin+treo+alvedon Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Falcon export fyllo Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Celsius Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 De e nåt fel på dom här! Dom bara dunstar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Nu går vi på Tiffyn,förbannade influensa(tror jag) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Ser slutet på dom blågula Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Lokalt tillverkad pilsner efter en natts arbete :17: Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Branslet ar vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu