B747 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Haha! Känner igen det upplägget... blir inga billiga öl men värt varenda krona! Du har så jävla rätt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Du har så jävla rätt. Vad tycker frugan om indiskt? Min älskar det men var jävligt skeptisk i början...Själv tycker jag det är helt jävla MAGISKT och överträffar thaimat med hästlängder. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Vad tycker frugan om indiskt? Min älskar det men var jävligt skeptisk i början...Själv tycker jag det är helt jävla MAGISKT och överträffar thaimat med hästlängder. Min sambo älskar indisk mat.Det spöar thaislafset med hästlängder. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Min sambo älskar indisk mat.Det spöar thaislafset med hästlängder. Det är ju inte så svårt att slå thaislafset hästlängder ,så det säger ju inte så mkt om indisk mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Det är ju inte så svårt att slå thaislafset hästlängder ,så det säger ju inte så mkt om indisk mat Du har en poäng där käre sam. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Vad tycker frugan om indiskt? Min älskar det men var jävligt skeptisk i början...Själv tycker jag det är helt jävla MAGISKT och överträffar thaimat med hästlängder.När När vi var i Köpenhamn i somras käkade vi indiskt.. så in i helvetes gott var det! Grabben sa att det var den godaste kyckling han ätit i hela sitt liv! Frugan tyckte också att det var fantastiskt gott och hon blev så förvånad och bara älskade det indiska riset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Ja det där med curry kan dom!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Tar en bira för gnällröven Måne Ska det hjälpa får du nog stjälpa i dig nåt starkare Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 (ändrad) Det är ju inte så svårt att slå thaislafset hästlängder ,så det säger ju inte så mkt om indisk mat Finns ju mat i alla världsdelar som smakar skit. Men att säga att all thaimat är slafs är ju rent nonsen.. säger man det så är man totalt okunnig när det gäller mat. Är du helt okunnig när det gäller mat? Eller är oskalad potatis det som är den ultimata matupplevelsen enligt dig? Inte mycket som slår en vällagad Pad ka pow eller underbar en masaman! Ändrades November 17, 2013 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Dricker just nu Gevalia kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Indiskt är inte fy skam men ger så jä*la halsbränna bara, kanske för kraftigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 En sista yamazaki...zzzzzznnnnnaaaark Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Indiskt är inte fy skam men ger så jä*la halsbränna bara, kanske för kraftigt? Det finns kallt öl att skölja ner det med!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Indiskt är inte fy skam men ger så jä*la halsbränna bara, kanske för kraftigt? Indisk mat ger ingen halsbränna men kanske indisk k*k Edit (innan jag postar) : var nog det du menade? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Indisk mat ger ingen halsbränna men kanske indisk k*k Edit (innan jag postar) : var nog det du menade? Faktiskt aldrig provat på, men skam den som ger sig Men maten är det som jag blir lite trasig av men har väl bara ätit "svensk" indisk mat, samma som folk som hyllar Thaimat till skyarna men det finns mindre god mat där också, enligt min smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Faktiskt aldrig provat på, men skam den som ger sig Men maten är det som jag blir lite trasig av men har väl bara ätit "svensk" indisk mat, samma som folk som hyllar Thaimat till skyarna men det finns mindre god mat där också, enligt min smak. Har testa i London, Bkk, och metropolen Gbg mm och alltid har det varit jäkligt bra..Bäst var det nog i London...men det kostade oxå. Mest valuta för pengarna har jag nog fått på en parallegata till Khao san ...mycket ,mycket bra för dom pengarna Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Har testa i London, Bkk, och metropolen Gbg mm och alltid har det varit jäkligt bra..Bäst var det nog i London...men det kostade oxå. Mest valuta för pengarna har jag nog fått på en parallegata till Khao san ...mycket ,mycket bra för dom pengarna Och nu är det söndag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 (ändrad) Och nu är det söndag Jajamen, ringde mjölkklockan eller behövde stomipåsen bytas?? Mao vad gör du uppe ? Ändrades November 16, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Den bästa thaimaten lagar frugan... för hon vet exakt hur man vill ha den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 (ändrad) Den bästa thaimaten lagar frugan... för hon vet exakt hur man vill ha den! hey hey hey..Vad dricker vi just nu heter tråden din reservdansk- Yamazaki och ett glas ramlösa bredvid .för mig själv, du dricker danskt gubbpiss och måne ett glas utspädd tjursperma.. NI ANDRA DÅ ? Ändrades November 17, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ok..Får lämna in då Gestapo har sagt sitt..:NU RÄCKER DET JAG SKA JOBBA IMORGON. Skiter väl jag i din jävla trasa, stoppa stickyrice i öronen och håll käft ..sa jag inte, så godnatt Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ok..Får lämna in då Gestapo har sagt sitt..:NU RÄCKER DET JAG SKA JOBBA IMORGON. Skiter väl jag i din jävla trasa, stoppa stickyrice i öronen och håll käft ..sa jag inte, så godnatt Städa och tvätta är väl inte jobb för dig? Det är väl en hobby som växt fram? Nu ska jag själv slänga mig på soffan och sova så frugan kan sova gott utan sågverket brevid sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Håller mig till mina ljusa öl gillar dem mest om det inte finns ett gott vin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Finns ju mat i alla världsdelar som smakar skit. Men att säga att all thaimat är slafs är ju rent nonsen.. säger man det så är man totalt okunnig när det gäller mat. Är du helt okunnig när det gäller mat? Eller är oskalad potatis det som är den ultimata matupplevelsen enligt dig? Inte mycket som slår en vällagad Pad ka pow eller underbar en masaman! fy xxx att du kan äta det där slafset ,men det är klart du äter ju mc Donalds också och det säger ju allt om ditt matkunnande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Jajamen, ringde mjölkklockan eller behövde stomipåsen bytas?? Mao vad gör du uppe ? Jag ville se ditt gradvisa förfall gör du armhävningar nu? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu