Oregistrerad Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Spendrups 5,9 Strax en tvåfingrars, hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Provar en APA ,, Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Tar en bira för gnällröven Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Köpte ett rödtjut idag AcDc highway to hell för 119 spänn. Alldeles för dyrt för den bleka smaken. Köpt kiss vinet förut inte heller så värst. Slutsats jag köper inte något mer rödtjut som har ett rock namn på flaskan. Dom flesta av rock/kändis vinerna är väl kassa, gessle´s vin ska dock vara bra har jag hört - lite mindre hårdrock men kanske bättre smak... En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 "Sua Zip Et Tua" Tillblandat av mig själv av finaste hembrända. Köpte på mig ett lager av "Sua Zip Et Tua" ."Eleven Tiger Brand" örter som jag blandar i en flaska. Bra för ..Ta mej f..n allt! KIPPIS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Avsmakat årets lokala julöl Smakade MERA Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Dom flesta av rock/kändis vinerna är väl kassa, gessle´s vin ska dock vara bra har jag hört - lite mindre hårdrock men kanske bättre smak... Då ska jag leta upp den och prova. Får se om smaken blir tredje gången gillt eller om gessles vin smakar bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 After pool. Sang Som Soda. Kanske kan tyckas lite tidigt, men jag lägger mig vid 20,00 så det gäller att börja i tid. Det gäller att hushålla med isen, därför används ölkondom. Askkopparna är nästan lika dåligt tömda som på La-Luna. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 After pool. Sang Som Soda. Kanske kan tyckas lite tidigt, men jag lägger mig vid 20,00 så det gäller att börja i tid. Det gäller att hushålla med isen, därför används ölkondom. Askkopparna är nästan lika dåligt tömda som på La-Luna.[/quote Öka glöm.morgondagen kör på bara! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Upp! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Årets Jämtlands julöl OK i år har smakat bättre men helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 En stor kopp kaffe + blåbärsmuffins och Anton Berg marsipan.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Fortsätter där jag slutade igår. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Har just kommit hem från ett barnkalas, då smakar det gott med ett glas Rom i väntan på Så mycket bättre Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Tog med familjen på en indisk rest.Här i umeå.En ursäkt för att få dricka öl ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Tog med familjen på en indisk rest.Här i umeå.En ursäkt för att få dricka öl ha ha. Haha! Känner igen det upplägget... blir inga billiga öl men värt varenda krona! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Bjöd flott idag och gick till pizzan. Beställde en zeunerts...glaset blev ju rätt ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 eftersom det är jobbarhelg så blir det ramlösa granatäpple......fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Ça sent la bière De Londres à Berlin Ça sent la bière Dieu! Qu’on est bien ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
greven470 Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 eftersom det är jobbarhelg så blir det ramlösa granatäpple...fantastiskt gott! tjena träffade dig i udon när vi checka ut innan annandagsträffen förra åretskulle vidare till såophisai ramlösa funkar med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Själv har jag precis mumsat i mig lite bakverk som frugan och grabben gjorde idag. Men nu är det snabelöl och BF4 på schemat. Trevlig Lördag på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Smuggel-Danne har levererat några flak Norrlands och några liter Tullamore. Blir fint när jag tittar på den näst vackraste kvinnan i Sverige på Så mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 Nu blir det en odin 5,2 å förlåt,Sofiero heter den ju Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2013 Dela Inlagd November 16, 2013 http://youtu.be/zXt56MB-3vc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu