Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4272

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

Provar en APA ,,

post-3240-0-69815000-1384549992_thumb.jp

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Dela på andra sajter

Köpte ett rödtjut idag AcDc highway to hell för 119 spänn. Alldeles för dyrt för den bleka smaken.

Köpt kiss vinet förut inte heller så värst.

Slutsats jag köper inte något mer rödtjut som har ett rock namn på flaskan.u7y3ygyv.jpg

Dom flesta av rock/kändis vinerna är väl kassa, gessle´s vin ska dock vara bra har jag hört - lite mindre hårdrock men kanske bättre smak...

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

"Sua Zip Et Tua" Tillblandat av mig själv av finaste hembrända. Köpte på mig ett lager av "Sua Zip Et Tua" ."Eleven Tiger Brand" örter som jag blandar i en flaska. Bra för ..Ta mej f..n allt!

KIPPIS!

Dela på andra sajter

Dom flesta av rock/kändis vinerna är väl kassa, gessle´s vin ska dock vara bra har jag hört - lite mindre hårdrock men kanske bättre smak...

Då ska jag leta upp den och prova. Får se om smaken blir tredje gången gillt eller om gessles vin smakar bättre.

Dela på andra sajter

After pool. Sang Som Soda. Kanske kan tyckas lite tidigt, men jag lägger mig vid 20,00 så det gäller att börja i tid. Det gäller att hushålla med isen, därför används ölkondom. Askkopparna är nästan lika dåligt tömda som på La-Luna.

post-3602-0-00797300-1384591259_thumb.jp

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Dela på andra sajter

After pool. Sang Som Soda. Kanske kan tyckas lite tidigt, men jag lägger mig vid 20,00 så det gäller att börja i tid. Det gäller att hushålla med isen, därför används ölkondom. Askkopparna är nästan lika dåligt tömda som på La-Luna.[/quote

Öka glöm.morgondagen kör på bara!

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Dela på andra sajter

Har just kommit hem från ett barnkalas, då smakar det gott med ett glas Rom i väntan på Så mycket bättre

post-3240-0-98872800-1384621590_thumb.jp

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Dela på andra sajter

Postade en bildTog med familjen på en indisk rest.Här i umeå.En ursäkt för att få dricka öl ha ha.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

4a7ybydy.jpgTog med familjen på en indisk rest.Här i umeå.En ursäkt för att få dricka öl ha ha.

Haha! Känner igen det upplägget... blir inga billiga öl men värt varenda krona! :)

Dela på andra sajter

Bjöd flott idag och gick till pizzan. Beställde en zeunerts...glaset blev ju rätt ivf :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

eftersom det är jobbarhelg så blir det ramlösa granatäpple...fantastiskt gott!

tjena träffade dig i udon när vi checka ut innan annandagsträffen förra åretskulle vidare till såophisai ramlösa funkar med

Dela på andra sajter

Själv har jag precis mumsat i mig lite bakverk som frugan och grabben gjorde idag. Men nu är det snabelöl och BF4 på schemat. :)

Trevlig Lördag på er!

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Smuggel-Danne har levererat några flak Norrlands och några liter Tullamore. Blir fint när jag tittar på den näst vackraste kvinnan i Sverige på Så mycket bättre.

Postade en bild

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...