Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Sätt spisens största platta på 12 stoppa ner goingen och vänta 10 minuter :drinks::drinks::dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Sätt spisens största platta på 12 stoppa ner goingen och vänta 10 minuter :drinks::drinks::dance:

Om han har som jag att spisen bara går till 6 ska han stoppa ner den i 20 minuter då :crazy:

Dela på andra sajter

Hej

Just nu njuter jag av lite rödvin som heter Amarone della Valpolicella 2006 och det är på 15% och alldeles mörkt så jag förmodar att det är Syd Italienskt vin, det är väldigt gott och smakrikt.

Just rödvin och goda ostar är väl det enda som jag saknar ibland i Isaan, och det hjälper inte att det finns lite vin och ost att få tag på ibland, för dom är nästan alltid transporterade och lagrade vid fel temeratur, och smakar inte det samma efteråt.

Men t.o.m avsaknaden vin och ostar är ett litet problem, som man lätt står ut med om man har nöjet att vistas bland vänner i Isaan.

Mvh Isan Lover

Så då e du en sån där Rödvinskommunist?

Din national sång?

En annan Tommy:

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Just nu, pulverkaffe...

Favoriten annars?

Tommy igen:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu dricker vi ur glasen stolta stad,nyss gick Fredman med nattenns drottning, å nu går också jag :)

Dela på andra sajter

Hmm joo jag tänkte bara varna mina medmänniskor för Koskenkorva vodka.jag köpte en flaska i fredags och som vanligt lade jag den i frysen. Nyss tänkte jag förära mitt ego en Bloody Mary, men nej... vodkan hade frusit...

Det var första gången jag råkat ut för frusen systemsprit.Traumatiskt...

Har för mig att jag läst att vodka måste vara på minst 40% för att inte frysa och Koskenkorva är 37,5%. Själv har jag min Koskenkorva i kylen.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Har för mig att jag läst att vodka måste vara på minst 40% för att inte frysa och Koskenkorva är 37,5%. Själv har jag min Koskenkorva i kylen.

Herr Chang har talat.

Jag tycker ni ska hålla er till den bästa spriten som är smirnoff :D

Sen kan jag även säga att absolut vodka också fryser i frysen och den är 40%ig

Men de är den sämsta spriten du kan köpa på bolaget också

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Herr Chang har talat.

Så här står det på Alkos (finska systembolaget) hemsida:

Fryspunkten för alkoholdryckerecblank.gif..

Svaga viner –4... –7 grader

Starkviner –6... –16 grader

Starkspritecblank.gif-

32 % –16 grader-

38 % –21 grader-

45 % –27 grader

Öl, cider, long drink –1... –3 grader

Säkrast är nog att förvara Koskenkorvan i magen :crazy:

Dela på andra sajter

Herr Chang har talat.

Det beror på hur kallt Du har i frysen. Sprit med 40% fryser vid -23 grader. Kosken med sina 37,5% vid -21. Vanligtvis har man knappast kallare än -18 så även din "Kosken" bör klara sig i frysen.(Men kanske dumt att chansa om man inte har koll på tempen i frysen)

Poffa

Dela på andra sajter

Ja det var faktiskt i kylfacket i kylen. Frysen e full i vildsvin och rådjur mm.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Trist väder grått me regn så i brist på foto objekt så får det bli va jag har hemma

post-3713-0-83404700-1301579674_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Bjöd på Whisky on the rocks på jobbet en gång

Fyllde fryspåsar för isbitar med spriten och la i en -82 gradersfrys, fungerade fast man fick vara snabb för de tinade ganska fort :drinks:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Nu blire hockey och lite

PSKMUS1.jpg

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Spelar Frölunda i dag :suicide:

Dela på andra sajter

Just nu ligger man i bingen med laptoppen i knät och en "immig"storchanka bredvid på nattduksbordet, skål! :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Darlingens Rötjut

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det som hör till på en Changaltan :):drinks:

post-3132-0-58731400-1301639063_thumb.jp

Underbart Stefan.blev lite orolig när ja såg husvagnen insnöad förra året.jag hade säkert kört samma race men nu har jag barnen.men jag högaktar dig så ha det bra på altanen

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...