Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4272

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

När klassas man som alkis?

Hur många i denna tråd är alkisar?

Det är faktiskt lite tragiskt att alkisar kan vara framgångsrikare än vad du lyckas med, trots deras alkoholhandikapp.

Sitter just nu och funderar om det blir Ardbeg, Laphroaig eller om jag ska göra slut på min HP denna helg.

Om det gör mig till alkis, så föredrar jag att vara alkis. Mitt liv fungerar ändå, till mångas stora förtret.

Bara ett problem... du måste sluta fundera så jävla mycket! :)

Dela på andra sajter

Bara ett problem... du måste sluta fundera så jävla mycket! :)

Ja.Han ska DRICKA i stället. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Ett fynd var Riesling Federspiel för 119 spänn dock tillfälligt i sortimentet 92137. Moroten Riesling också mycket bra men även priset 399 spänn 76356. De andra två var också bra men enligt min smak snäppet inte lika goda.

Riesling Trocken 144 spänn 75059 och Wachenheimer Riesling 146 spänn 81912

Men detta enligt min smak.

Dela på andra sajter

Just nu ingenting eftersom jag sitter och väntar på tåget på arlanda c. Men jag önskar jag var i Thailand och drack Leo!

post-3406-1384499657,01_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Detta dricker jag visserligen dagligen. Beer Singha draft beer.

post-7307-0-61575100-1384517815_thumb.jp

30 L fat.

post-7307-0-31460400-1384517907_thumb.jp

Is i boxen för att hålla ölen kall.

post-7307-0-59732000-1384517949_thumb.jp

Bara att fylla bringaren och dricka den goda ölen.

post-7307-0-16819900-1384518011_thumb.jp

Hälsningar goodolle.

Dela på andra sajter

Sitter hos morsan.. Medan morsan och frugan fixar mat så dricker jag och läser genom frugans skolarbete som ska skickas in. Vill ni ha en diagnos inom hjärtsvikt, grå starr eller parkinson så tveka inte att fråga!

Skål ta mig fan och måtte Sverige slå Portugal idag!

Dela på andra sajter

Fredagsmys och en repris... Ett glas Monti Garbi och fredagsdoppet av makaronen.

Skål på er fyllesvin där ute i cyberrymden :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Fredagsmys och en repris... Ett glas Monti Garbi och fredagsdoppet av makaronen.

attachicon.gifimage.jpg

Skål din förbaskade makarontask.Flåt överste makarontask. :crazy:

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

attachicon.gifimage.jpg

Rötjut redan vid den här tiden  :ahh: Hur ska detta sluta? 

Dela på andra sajter

tror han blir "mackan33 full" innan kl22, drar på sig en 72 timmars och skyller allt på HC som vanligt ;)

Dela på andra sajter

tror han blir "mackan33 full" innan kl22, drar på sig en 72 timmars och skyller allt på HC som vanligt ;)

Det var just det jag var orolig för :rotfl:

Dela på andra sajter

Ska försöka boka hotel till Natal imorgon och då måste låset av bankboken och det öppnas lättast med alkohol :-)

Ser ut o landa på mellan 20-30k för ett någorlunda ställe.. Inte direkt "value for money" om man säger så...

Finns tre regler på mpr..

1.. Det är hc fel.

2...Det är hc fel.

3...Det är hc fel.

Tar det lugnt som ni ser :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Ska försöka boka hotel till Natal imorgon och då måste låset av bankboken och det öppnas lättast med alkohol :-)

Ser ut o landa på mellan 20-30k för ett någorlunda ställe.. Inte direkt "value for money" om man säger så...

1.. Det är hc fel.

2...Det är hc fel.

3...Det är hc fel.

attachicon.gifimage.jpg

redan suddig... det luktar avstängning här. Jävla HC!

Dela på andra sajter

1.. Det är hc fel.

2...Det är hc fel.

3...Det är hc fel.

attachicon.gifimage.jpg

Själv har jag bara problem med radioamatören.Inte HC,men det kan bero på att jag tillhör sekten ha ha.

Dela på andra sajter

Ska försöka boka hotel till Natal imorgon och då måste låset av bankboken och det öppnas lättast med alkohol Ser ut o landa på mellan 20-30k för ett någorlunda ställe.. Inte direkt "value for money" om man säger så...

Jaha så nu ska du boka hotell för 20-30 tusen och sen ska du förbannade dig över att  white trash knorrar när dom inte har råd att käka oxfilé. Det är till att glida på räkmacka för er rödvins bolsjeviker :crazy:

Dela på andra sajter

Själv har jag bara problem med radioamatören.Inte HC,men det kan bero på att jag tillhör sekten ha ha.

Hmm, du har alltså inte insett att du även har problem med dig själv? :)

Dela på andra sajter

Hmm, du har alltså inte insett att du även har problem med dig själv? :)

Jasså.Nu är Knasbollen i muckartagen.Du och jag har ju en egen tråd för detta.Nästa gång jag kommer till nödlanda airport kommer du att få en tung resväska i skallen din väsk misshandlare.By the way Andrejs har sett ditt ansikte här så nu lär du bli stalkad på riktigt. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Dela på andra sajter

Jaha så nu ska du boka hotell för 20-30 tusen och sen ska du förbannade dig över att  white trash knorrar när dom inte har råd att käka oxfilé. Det är till att glida på räkmacka för er rödvins bolsjeviker :crazy:

Ajjj det där gjorde ont :threaten: .din 100 kilos backstabber :giggle:

Dela på andra sajter

Köpte ett rödtjut idag AcDc highway to hell för 119 spänn. Alldeles för dyrt för den bleka smaken.

Köpt kiss vinet förut inte heller så värst.

Slutsats jag köper inte något mer rödtjut som har ett rock namn på flaskan.Postade en bild

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...