Benriach Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Einar är bäst! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Skicka HP:n till mig så skickar jag upp LP för att bredspackla din bedrövliga vägg med gammal väv Den väggen är hos polaren. Fast skicka du upp LP, här hemma behövs en totalrenovering. Har inte rört ett skit sedan jag köpte och flyttade in 2004. Skicka med några fräscha stolar så får du en Bowmore 100 Degrees Proof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 En god kanadensisk Crown Royal Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Den väggen är hos polaren. Fast skicka du upp LP, här hemma behövs en totalrenovering. Har inte rört ett skit sedan jag köpte och flyttade in 2004. Skicka med några fräscha stolar så får du en Bowmore 100 Degrees Proof Låter som en bra deal, sprit till mig + att hängpungen hamnar på betryggande avstånd med sin jävla ouzo! Med ditt otränade öga så kan jag nog hitta några skitstolar på Ö&B som jag kan dekaltrimma... Ps Skicka gärna spriten i förskott Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Låter som en bra deal, sprit till mig + att hängpungen hamnar på betryggande avstånd med sin jävla ouzo! Med ditt otränade öga så kan jag nog hitta några skitstolar på Ö&B som jag kan dekaltrimma... Ps Skicka gärna spriten i förskott Ds Hahaha, Nej nu ska jag försöka göra kärringen lycklig i bingen. Det slutar nog som vanligt att hon asgarvar åt mina ansträngningar. Go' natt på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Paulaner Oktoberfestbier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Sant..Saft var ordet. Innan smuttande man på en "tung italienare" och så får man detta i gommen... Gott som fan och flaskan tog slut i ett nafs Nu kör jag en japanes innan jag ska stövla iväg i regnet och hämta grabben .(hoppas man blir bjuden på en färdknäpp ) Trevlig kväll gubben//Lp Kör en "Clirre". Och en färdknäpp blev det..Kom dit ca 20.00.. tre flaskor rött och en några wirrar senare så åkte vi taxi hem ca 24.00 (sa frugan för själv kommer jag inte ihåg) Blev "mackan33 full" och James kallade mig fyllegubbe, frugan sa att jag rörde mig som en orm, själv är jag glad att jag gick för egen maskin Vaknade runt 06 men efter lite vatten, en piss och en alvedon så somnade jag om till 11... Fan så sliten men jag "motar olle i grind" idag och bakruset svettas jag ut 05.30 imorgon. Ligger och lurar på om vi ska åka med polaren till Brasilien i sommar, dyrt som fan bara...ca 50k med halvpissig resa och ett ok hotel i 16-18 dagar. Jaja, ska det bokas så får man nog göra det halvsliten för imorgon är nog låset på bankboken på igen Skit på er. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Kör en "Clirre". Och en färdknäpp blev det..Kom dit ca 20.00.. tre flaskor rött och en några wirrar senare så åkte vi taxi hem ca 24.00 (sa frugan för själv kommer jag inte ihåg) Blev "mackan33 full" och James kallade mig fyllegubbe, frugan sa att jag rörde mig som en orm, själv är jag glad att jag gick för egen maskin Vaknade runt 06 men efter lite vatten, en piss och en alvedon så somnade jag om till 11... Fan så sliten men jag "motar olle i grind" idag och bakruset svettas jag ut 05.30 imorgon. Ligger och lurar på om vi ska åka med polaren till Brasilien i sommar, dyrt som fan bara...ca 50k med halvpissig resa och ett ok hotel i 16-18 dagar. Jaja, ska det bokas så får man nog göra det halvsliten för imorgon är nog låset på bankboken på igen Skit på er. bild.JPG Haha, att bli "mackan33 full" tar på krafterna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Snart fått i mig resterna av gårdagens flaska och funderar på om det är sovdags eller dags för en ny flaska - satan vilken trött bonnläpp man är... image.jpg vilket snyggt glas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Ett glas rött i medicinskt syfte.Har lite hangover i dag.Det blev väl mycket med polarna i går. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Rött här också. Ingen hang over dock. Mycket gott vin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 (ändrad) Lugnaste helgen på länge får avrunda med en GT. Ändrades November 10, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 en god fulöl.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 En draja med Luke o Garry Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
civona Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Svenskarnas älsklings diskutions ämne Dricka Öl Öl Öl Öl Väldigt givande, Ta kort med bira i handen. Hela livet kretsar runt drickande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Svenskarnas älsklings diskutions ämne Dricka Öl Öl Öl Öl Väldigt givande, Ta kort med bira i handen. Hela livet kretsar runt drickande Ja det verkar du tycka så till den milda grad att du läser den här tråden ofta. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 12, 2013 Dela Inlagd November 12, 2013 Svenskarnas älsklings diskutions ämne Dricka Öl Öl Öl Öl Väldigt givande, Ta kort med bira i handen. Hela livet kretsar runt drickande Är det jobbigt för dej?? Det går ju tydligen att ignorera en hel tråd, varför gör du inte det så slipper du få abstinens... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Lagom med en innan läggdags Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
civona Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Är det jobbigt för dej?? Det går ju tydligen att ignorera en hel tråd, varför gör du inte det så slipper du få abstinens... Nej inte jobbigt. Det är roligt att se alla stackars alkisar som tror att dom är vackra och thai tjejer suktar efter dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
civona Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Ja det verkar du tycka så till den milda grad att du läser den här tråden ofta. Ja, roligt skall man ju ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Nej inte jobbigt. Det är roligt att se alla stackars alkisar som tror att dom är vackra och thai tjejer suktar efter dom När klassas man som alkis? Hur många i denna tråd är alkisar? Det är faktiskt lite tragiskt att alkisar kan vara framgångsrikare än vad du lyckas med, trots deras alkoholhandikapp. Sitter just nu och funderar om det blir Ardbeg, Laphroaig eller om jag ska göra slut på min HP denna helg. Om det gör mig till alkis, så föredrar jag att vara alkis. Mitt liv fungerar ändå, till mångas stora förtret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Sangsom med redbull Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 13, 2013 Dela Inlagd November 13, 2013 Sangsom med redbull Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Gårdagens rieslingprovning på långbro värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Gårdagens rieslingprovning på långbro värdshus. Resultat? Omdöme? Tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu