Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4272

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1951

En stor mugg nybryggt gevalia för att få bort smaken av gårdagens synder.

:ahh: Så mycket kaffe finns nog inte för att få bort gårdagens synder. :offtopic:

Själv har jag ätit Havregrynsgröt, fiberberikad, Kanel, Lingonsylt, lättsockrad, och Röd Mjölk. Till Lunch blir det Lasagne, ej hemmagjord. värmd i Mickroungn.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Ja men det är väl lördag så en Hong Thong och soda passar utmärkt så här på eftermiddagen på Soi Grusgång.

post-3468-0-78637500-1383986310.jpg

Skål.

Dela på andra sajter

Inte just nu men senare så ska en Japanska få nöjet att vara i min mun.

En oväntad present från min underbara fru...

Observera att tre riktiga kvalitetsprodukter har fått plats på samma bild

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Observera att tre riktiga kvalitetsprodukter har fått plats på samma bild

Stearin, parkett och ett bastant träbord...    

:thumbsup:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Tar ett glas vitt som omväxling till det röda medan frugan skalar räkor som skall avnjutas tillsammans med baguette och
en smarrig färskost,aioli och hovmästarsås att doppa dom små godingarna i.

En frisk och välsmakande Riesling, frugan dricker sin favorit Rene Barbier ,men hon höll med om att "mitt" var godare.

Efter maten så ska Yamazakin avnjutas. Skål i stugorna.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Tar ett glas vitt som omväxling till det röda medan frugan skalar räkor som skall avnjutas tillsammans med baguette och

en smarrig färskost,aioli och hovmästarsås att doppa dom små godingarna i.

En frisk och välsmakande Riesling, frugan dricker sin favorit Rene Barbier ,men hon höll med om att "mitt" var godare.

Efter maten så ska Yamazakin avnjutas. Skål i stugorna.

attachicon.gifimage.jpg

skål och trevlig lördagkväll LP.Yamazaki är det en motorcyckel eller.Har yamaha och Kawasaki gått ihop.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

skål och trevlig lördagkväll LP.Yamazaki är det en motorcyckel eller.Har yamaha och Kawasaki gått ihop.

Skål på dig gubben, förstår att muttan blir full när han sitter o sörplar vitt, man hinner knappt sätta sig innan glaset är tomt igen :54:

Exakt...har du missat det där uppe i norrlandsskogarna :giggle: ?

Dela på andra sajter

Skål på dig gubben, förstår att muttan blir full när han sitter o sörplar vitt, man hinner knappt sätta sig innan glaset är tomt igen :54:

Det har jag missat här i den mörka gles obygden ha ha.Känner för att börja bråka med Knasbollen nu,men får vänta tills dyngfyllan kommer. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Precis, det är som saft! :)

Skulle ju inte dricka idag... men frugan jobbar ikväll och grabben sitter och spelar/skypa... polaren sitter ute och dricker bira... jag tror fan jag går dit och sveper några kalla! :)

Trevlig kväll på er!

Dela på andra sajter

Samma som förra lördagen ;-)

post-4309-0-83506700-1384019866_thumb.jp

Hur fan jag vrider och vänder så är det upponer ;-/

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Dela på andra sajter

Precis, det är som saft! :)

Skulle ju inte dricka idag... men frugan jobbar ikväll och grabben sitter och spelar/skypa... polaren sitter ute och dricker bira... jag tror fan jag går dit och sveper några kalla! :)

Trevlig kväll på er!

Sant..Saft var ordet. Innan smuttande man på en "tung italienare" och så får man detta i gommen... Gott som fan och flaskan tog slut i ett nafs :17:

Nu kör jag en japanes innan jag ska stövla iväg i regnet och hämta grabben .(hoppas man blir bjuden på en färdknäpp :nyam: )

Trevlig kväll gubben//Lp

Dela på andra sajter

Dragit ett gäng bira nu.. Nu börjar man bli människa igen. Kolla in skiten som ligger bredvid ölen! Vilka mongo polare man har! ;)

Dela på andra sajter

Åbro 7,3% Gott!

Dags för kvällens andra, skål!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Snart fått i mig resterna av gårdagens flaska och funderar på om det är sovdags eller dags för en ny flaska - satan vilken trött bonnläpp man är...

post-6130-0-27329400-1384030825_thumb.jp

Dela på andra sajter

Frugan kom efter jobbet och tog sig en tonfisksallad... sen efter några öl till så gick vi hem... kallt som helvete är det ute! Hade bara munkjacka på mig och inget värmande att dricka hemma mer!! Men så fel jag hade! Hade en oöppnad starkvinsglögg från förra Julen!! Och den smuttar jag på nu! Fy fan vad gott!

Dela på andra sajter

Tar en 12:a av:

post-4394-0-56948200-1384033066_thumb.jp

Blandat med Pepsi Max, inte illa, fast jag föredrar nog Sangsom!

@ snobbar som postar :17:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Lite sådant här.

Fin årgång.

Postade en bild

Sedan försöker jag föra slut på denna.

Postade en bild

Smakar inte dåligt denna vecka. Förra veckan var det värre.

Skål

Postade en bild

Blir samtidigt sugen på att fixa stativare. Lite mjuk på vissa frekvenser. Virveltrumman blir lite mjuk.

Postade en bild

Dela på andra sajter

Lite sådant här.

Fin årgång.

a3anudep.jpg

Sedan försöker jag föra slut på denna.

apeneber.jpg

Smakar inte dåligt denna vecka. Förra veckan var det värre.

Skål

zygebyga.jpg

Blir samtidigt sugen på att fixa stativare. Lite mjuk på vissa frekvenser. Virveltrumman blir lite mjuk.

8ezarasa.jpg

Skicka HP:n till mig så skickar jag upp LP för att bredspackla din bedrövliga vägg med gammal väv ;)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...