Borgmästarens Son Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Falcon export..är för trött för att lägga in en bild Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Vatten o apelsinjuice, jävla ryggskott, medicinen medger inget intag av alkohol! Men det går väl över! :17: Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 En tumbler från Sierra Nevada. En autumn brown ale på 5,5%. Smarrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Han är ingen pajas. Han är underbar... Ok.En underbar pajas som bjuder på sig själv då? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Rödvin! Dags att hänga upp gitarren och slappa några minuter innan man somnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Stolichnaya Premium Vodka med Euroshopper "Red bull & is, funderar på att växla till falsk tequila sunrise (vodka jos osså en dish grenadine To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Nattvardsvin eftersom Knasen har sagt att jag är prästlärling. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Undra om man klarar sig i helgen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Undra om man klarar sig i helgen ImageUploadedByMaipenrai1383937283.826902.jpg öl och löksoppa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 öl och löksoppa? Japp Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Undra om man klarar sig i helgen ImageUploadedByMaipenrai1383937283.826902.jpg Nja.På söndagen brukar det alltid vara slut när man behöver en medicin öl. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Sotholmen stout. Godis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 en fantastiskt god weissbier! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 frugan tar ett glas juice o jag njuter ett par goda öl från England...fantastiskt gott!!!!!!!!!!!!!!! Funderar du på att pensionera dig Var du nöjd med forakuvertet? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Undra om man klarar sig i helgen ImageUploadedByMaipenrai1383937283.826902.jpg Maten är inga problem men ölförrådet såg tunt ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Maten är inga problem men ölförrådet såg tunt ut Tur att man har ett barskåp också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Funderar du på att pensionera dig Var du nöjd med forakuvertet? det var frugans, det är tur att hon är gift... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Tingsryd 2.8 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 en liten sipp från England sen så blir det kudden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 en sängfösare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 en fågel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Afrikansk fotsvett,Haha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Rödvin! Dags att hänga upp gitarren och slappa några minuter innan man somnar Är det min flaska lr din? Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 Leo kall och god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd November 9, 2013 Dela Inlagd November 9, 2013 En stor mugg nybryggt gevalia för att få bort smaken av gårdagens synder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu