andrejsdenruskige Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 En av favoriterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Ikväll provar jag denna Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 ramlösa granatäpple....jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 Den magiska flaskan som aldrig tar slut, satan vad jag ogillar denna (bilden är från i fredags) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 ett gott glas vitt från Alsace samtidigt som jag skalar några äpplen...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 Tog nyss en wisky/äpplejuice hälften av varje, inte illa! Testa med en billig wisky, jag hade Ballentines. Hade aldrig provat förut, men andra har, "Apple Jack" http://www.yummly.com/recipe/Apple-Jack-Allrecipes?columns=3&position=7%2F51 MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 en liten sipp konjak..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 3, 2013 Dela Inlagd November 3, 2013 Den magiska flaskan som aldrig tar slut, satan vad jag ogillar denna (bilden är från i fredags) image.jpg Om du nu inte kan truga på den till närstående, så varför inhandlade du skiten Alternativt att erbjuda den till gubbarna på närmsta parkbänk Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Om du nu inte kan truga på den till närstående, så varför inhandlade du skiten Alternativt att erbjuda den till gubbarna på närmsta parkbänk Hamnois flaska som han mer än gärna bjuder på , helst när man redan är sådär full och dum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 Innan ölprovningen på långbro värdshus blir det en pale ale från train station brewery från knivsta. Ooooootroligt god om man gillar välhumlad öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd November 6, 2013 Dela Inlagd November 6, 2013 (ändrad) Har lagt den här flaskan på kylning för att fira att köket-som jag förevisade i en tidigare tråd här-blivit färdigt. Det har egentligen varit färdigt sedan i april men belysningen har inte kopplats in. Har inte behövts under sommaren men nu var där ju mörkt som i en sotarröv när jag kom tillbaka från Thailand. Elektrikern är på en plattform i Norge så själv är bäste dräng! Friskt kopplat hälften brunnit som man säger... "Living easy, living free, season ticket on a oneway ride..." Lite märkligt att ett band från Australien med en stor vinindustri marknadsför ett vin från Nya Zeeland? Får se om man känner av "Hells Bells" i skallen imorgon? Ändrades November 6, 2013 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Chang och åter Chang Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 Gårdagens ölprovning på långbro värdshus. Ölen står på tavlan om det är läsbart. Ooooootroligt läskande och en bra föreläsning av en lirare från Brill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 7, 2013 Dela Inlagd November 7, 2013 (ändrad) Just nu tar jag en iskall LEO och njuter av MPR. Innan det är dax för sängen Skål på er alla glada Ändrades November 7, 2013 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Kaffe å Grappa på La Grotta I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Rött vin,nästan som hemma! Och egen öppnare,livet leker! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Rött vin,nästan som hemma! DSCF4199.JPG Och egen öppnare,livet leker! Snygga vinglas.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Snygga vinglas.. FF Hon har allt ,nästan (glas för vin står på listan) Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Hon är rädd om gubben när han ska upp lr ner,om mkt vin lr öl ! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Du är tam i tusan inte riktigt klok, men man tackar för ett riktigt gott skratt på fredags eftermiddagen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Vi har fått en ny pajas på MPR!Det är bara att lyfta på hatten för Gusings. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 En tysk ofiltrerad pilsner som intogs på Sta Clara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Vi har fått en ny pajas på MPR!Det är bara att lyfta på hatten för Gusings. Han är ingen pajas. Han är underbar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 frugan tar ett glas juice o jag njuter ett par goda öl från England...fantastiskt gott!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu