Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 same same but very different. Oj! Berätta, berätta - omdöme? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 (ändrad) Smakar på en av ölen som jag köpte i Farsta till Bihanget! Precis som vi trodde! Inte lika god som det lokala ölet! Den flaskan får Bihanget ha i fred, och det var sista gången den inhandlades till vårt hem! Då dricker jag istället detta! Fast inte inatt , då jag ska jobba imorgon. Och jobbet innebär flera mils bilkörning under natten! Ändrades November 1, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 (ändrad) Dricker en favoritöl för tillfället. En Chimay Doree Goud. Göttis. Frugan käkar ser jag. Inget ovanligt Ändrades November 1, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Coronado Coffe Stout Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Coronado Coffe Stout Är den god? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 (ändrad) En imperial stout som heter sea monster. Riktigt smarrig. I bakgrunden frugans äldsta syster direkt från djungeln. Nyskild och vill hitta ny man hehe det är alltså ölen som heter sea monster Ändrades November 1, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Dra ett glas vin efter vi varit hos mor och fikat. Nu lirar jag lite BF4 och vänta in polaren så vi kan svinga lite bärs. Tjåck dii och en blöt helg på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Dra ett glas vin efter vi varit hos mor och fikat. Nu lirar jag lite BF4 och vänta in polaren så vi kan svinga lite bärs. Tjåck dii och en blöt helg på er! {style_image_url}/attachicon.gif 2013-11-01 16.30.41.jpg Är BF4 bra. Lillgrabben fick det på playstation och han gillar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Är den god? Är inte så förtjust i Stout men den funka riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Är BF4 bra. Lillgrabben fick det på playstation och han gillar det. Det ser rätt bra ut. Inte spelat så mkt ännu för att ge en rätt bedömning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Efter hårt mekande i garaget, belönar jag mig själv med ett gäng starka.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Det börjar sina! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Snart släps julölen i Danmark 20,59 , får åka över imorgon. http://hd.se/skane/2013/11/02/danskarna-firar-julolens-ankomst/ “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 1, 2013 Dela Inlagd November 1, 2013 Säg TILL Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 En frankisk öl som är god välkyld men blir för maltig för min smak när ölen blir varmare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Pepsi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Zubr 1768. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Kaffe och whisky balvenie double wood Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Den där jävla Mary. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 En återställare Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Pissvatten o en Ardbeg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Spaten oktobergodingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Nostalgi himmelskt god Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 2, 2013 Dela Inlagd November 2, 2013 Vitt vin och BF4. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu