ellim63 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 hällt upp ett gott glas rött till frugan som är trött efter att ha jobbat övertid.. hämtar en riktig finwhisky... o en god öl till mig själv. så skål på er all som vill! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 En helt vanlig tråkig GT den ids ja inte ta kort på ens Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 En helt vanlig tråkig GT den ids ja inte ta kort på ens men visst är det gott.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 En helt vanlig tråkig GT den ids ja inte ta kort på ens he he.Bra kommentar där. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 (ändrad) Fick en ny laddning från Tyskland. Gumman har inte ens märkt det förutom en Thailändsk granne som såg mig när jag tömde bilen. Hon ringde och frågade om vi hade något men jag sade till gumman att jag inte hade och grannen måste ha ätit svamp. I och för sig stämde det för det räcker bara för eget behov. Fick bara en vodka och lite whisky plus ölen givetvis. Dricker en Spendrups 5,9 och dricker snart en till. sedan en till och sedan............ Ändrades Oktober 26, 2013 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 När frugan jobbar så fixar pappa mat o dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Mera ölprovning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Ny omgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Nu rinner det på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Orkar inte ta kort på den,men det blir Odins favorit Sofiero idag- Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Ny omgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Orkar inte ta kort på den,men det blir Odins favorit Sofiero idag- Same same. Varför hålla på och krångla när man kan dricka Sofiero... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 en god single malt.. o en tysk veteöl. kanske inte helt PK tillsammans men fantastiskt gott ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Satsn va gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Smakade rökt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 (ändrad) Mat 002.JPG Intressant kombination! Vilka proportioner blandas av Gin/Milda visp/kantarell och "Willys-tonic" (jag har den i kylen, så jag vet) ? Förbehandlar du kantarellen med tex mixer, eller stoppar du i den hel, som ett litet paraply, i din drink? Dricker själv Sangsom/Zero 30%/70%, Tackar farsan som kom hem från LOS i Onsdags! MVH Tommy, Ändrades Oktober 26, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Just nu kaffe och whisky. Det blir helnöt till det. Snacka om don efter person! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Intressant kombination! Vilka proportioner blandas av Gin/Milda visp/kantarell och "Willys-tonic" (jag har den i kylen, så jag vet) ? Förbehandlar du kantarellen med tex mixer, eller stoppar du i den hel, som ett litet paraply, i din drink? Dricker själv Sangsom/Zero 30%/70%, Tackar farsan som kom hem från LOS i Onsdags! MVH Tommy, De e mycke nu, både matlagning, kockpilsnern slut, V75 whiskeyn slut, så det fick bli några GT till maten och kvällen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 same same but very different. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Slattar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 I medicinskt syfte. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 ett glas svamprensarvin.....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 I medicinskt syfte. Botaniserar du i Kicki Danielssons gamla lådor Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Botaniserar du i Kicki Danielssons gamla lådor Ha ha.Ja detta var det enda som fanns.Måste fylla på barskåpet tydligen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu