PlayTheGame Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Min personliga favorit är Laphroaig. Mvh/PTG Om det är någon av Er som är intresserade av Malt Whisky och då speciellt Laphroaig så kan kolla in deras svenska hemsida och även bli medlemmar i "Friends of Laphroaig". Det är nog inte många andra distillerier i världen som bjuder på en bit mark på ön Islay och bistår med utlåning av nödvändiga kläder om Er lilla markbit skall besökas http://www.laphroaig...in/sw/index.asp Tillbaks till vännerna! / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 GT ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Klöverlikör Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Om det är någon av Er som är intresserade av Malt Whisky och då speciellt Laphroaig så kan kolla in deras svenska hemsida och även bli medlemmar i "Friends of Laphroaig". Det är nog inte många andra distillerier i världen som bjuder på en bit mark på ön Islay och bistår med utlåning av nödvändiga kläder om Er lilla markbit skall besökas certifikat http://www.laphroaig...in/sw/index.asp Tillbaks till vännerna! / PTG Broder. Ja då kanske vi är grannar... Fast mitt certifikat har tyvärr förkommit. Jag hade för några år sedan en mycket underhållande och givande brevkonversation med dåvarande Vd:n för Laphroaig Ian Henderson tror jag att han hette, jag har nog någonstans i gömmorna ett tiotal handskrivna brev från denne mycket trevliga människa. Behöver jag säga att jag delar din Single malt smak... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hur fan kan man fördärva ölen med isbitar? Inte i Thailand i alla fall, för där finns det ingen god öl att fördärva och då går det bra med ett par isbitar i sejdeln BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Isbitar i ölen??? Först skrek jag bara TAA BORT men va f-n man har vant sej, det har tom. hänt att jag beställt in is när man suttit å pladdrat för länge (som vanligt) och biran hunnit bli för varm. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 För mycket :winktongue: :drunk: BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 (ändrad) Isbitar i ölen??? Först skrek jag bara TAA BORT men va f-n man har vant sej, det har tom. hänt att jag beställt in is när man suttit å pladdrat för länge (som vanligt) och biran hunnit bli för varm. Hej Odin, Sitter och funderar vad man skall dricka idag.. Kan du välja ut något av nedanstående för mig? - En stor Leo med fyra isbitar. - En Clirr med två isbitar. - Blue Label blandat med Coca Cola och fyra isbitar. - Chivas Ragal Salute blandat med Pepsi Cola och fem isbitar. - Bagpiper (Indisk Whisky i plastflaska). Ha en bra lördagskväll! Ändrades Mars 26, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hej Odin, Sitter och funderar vad man skall dricka idag.. Kan du välja ut något av nedanstående för mig? - En stor Leo med fyra isbitar. - En Clirr med två isbitar. - Blue Label blandat med Coca Cola och fyra isbitar. - Chivas Ragal Salute blandat med Pepsi Cola och fem isbitar. - Bagpiper (Indisk Whisky i plastflaska). Ha en bra lördagskväll! Får jag föreslå en sexa Blue Label med en cl vatten (absolut ingen is!). Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hej Odin, Sitter och funderar vad man skall dricka idag.. Kan du välja ut något av nedanstående för mig? - En stor Leo med fyra isbitar. - En Clirr med två isbitar. - Blue Label blandat med Coca Cola och fyra isbitar. - Chivas Ragal Salute blandat med Pepsi Cola och fem isbitar. - Bagpiper (Indisk Whisky i plastflaska). Ha en bra lördagskväll! Börja uppifrån i listan och gå neråt tar listan slut så börja om från början ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hej igen Frugan sa när vi handlade att jag bara fick ta "en öl", så jag tog en förpackning öl Kors i taket.. stjp8729 dricker Chang men iskall är den!! Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hej igen Frugan sa när vi handlade att jag bara fick ta "en öl", så jag tog en förpackning öl Kors i taket.. stjp8729 dricker Chang men iskall är den!! Ha en go dag! Såg smarrigt ut Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Ett glas kallt vitt vin.. det är ju vår! (dock inomhus då det är kallt ute, trots vårsolen..) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Kaffe. Och hemligheten med isbitar i ölen är att man dricker såpass fort att ölen inte hinner bli blaskigare. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Stjp En blå e en blå oavsett ev. tillsats, så kör en blå du... Sen tar du en liten ren å tänker på din kompis i den kalla nord... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Tullar på Jack igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Dricker 3,5 norrlands guld men börjar snegla åt famous whisky flaskan. Var på bröllop igår. Jag presenterade en grannkompis en tjej i Augusti och nu är det snart nedsläpp av barn också utöver brölloppet. Frågade en annan kompis i samband av bröllopspresentköp om han kunde träffa en 29 årig snygg tjej men han fick kalla fötter. En annan kompis tjatar om att han vill träffa Thaitjejer men där satte jag stopp för han är inte snäll. Ibland kommer det chanser men oftast rinner det ner i sanden. Är ingen förmedlare av något. bara snäll. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Coca-Cola med is. Kanske blir det en whisky sen .Frugan jobbar o jag e ensam med grabben. Inte rätt läge o läska till det. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Den nya begränsade upplagan av Absolut Watkins med smak av kaffe,mandel samt chili Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hade problem med magen (kolsyra) så det blev icas fruktdrink i clirren och det funkar så en 4ra sittter gott När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hade problem med magen (kolsyra) så det blev icas fruktdrink i clirren och det funkar så en 4ra sittter gott Är 6:orna Slut?..MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26, 2011 (ändrad) Nää har gjort en gastripp operation så magen har en apelsins storlek men just nu hittar jag inte fotona från förr och nu men det skiljer 35 kilo Ändrades Mars 26, 2011 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 (ändrad) Nää har gjort en gastripp operation så magen har en apelsins storlek men just nu hittar jag inte fotona från förr och nu men det skiljer 35 kilo OK.Skojade med dig bara. En polare till mig gjorde en sån. Från att få i sig en 75:a utan problem en kväll och kunna uppföra sej ganska ok, till hälften o bli "bra i röva". Men smal har ha blivit...MVH HN Ändrades Mars 26, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 26, 2011 Dela Inlagd Mars 26, 2011 Hmm joo jag tänkte bara varna mina medmänniskor för Koskenkorva vodka.jag köpte en flaska i fredags och som vanligt lade jag den i frysen. Nyss tänkte jag förära mitt ego en Bloody Mary, men nej... vodkan hade frusit... Det var första gången jag råkat ut för frusen systemsprit.Traumatiskt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu