Guest wUThai Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Plågat mig genom första halvleken mellan Sverige och Indien.. eller, Österrike var det visst?! Kalle Anka assisterade iaf till målet! Bra där din idi*t! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 ett glas rött från toscana med en liten bit taleggio..tapetserar hela gommen på ett helt fantastiskt sätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Plågat mig genom första halvleken mellan Sverige och Indien.. eller, Österrike var det visst?! Kalle Anka assisterade iaf till målet! Bra där din idi*t! 2013-10-11 21.45.30.jpg det är inte kalle anka, det är ju Duracell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 det är inte kalle anka, det är ju Duracell Goa Mackan, jag hänger inte med?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 ett glas italienskt rött....fortfarande!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Kaffe och frukost, lär nog bli mer procent ikväll på Carabao med Leifen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Tja lite charter varning men kärningen är nog mer Norrländsk än mig. Inte till Thailand utan kok kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Fan du måste ha större sortiment än Systembolaget, jag är imponerad av allt du häller upp! Nja men jag har ett gäng flaskor. Dessutom gillar frugan att köpa whisky till mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Nja men jag har ett gäng flaskor. Dessutom gillar frugan att köpa whisky till mig Härlig fruga du har.Alla skulle ha en sån go fru. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Härlig fruga du har.Alla skulle ha en sån go fru. Absolut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Blåbärsmojito innan maten på långbro värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 En cream stout till efterrätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 De e mycket nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 De e mycket nu. ´Vad gillar du Sigtuna East Coat Lager? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Glömde bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 Campari,det var inte gott. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 ´Vad gillar du Sigtuna East Coat Lager? Jag tycker den är bra för att vara en pale ale. Den kan jag köpa fler gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Campari,det var inte gott. Nä det är ingen höjdare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Kaffe och ett glas apelsinjuice.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Rödvin,har resfeber. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 1381735225677.jpg Rödvin,har resfeber. Tyckte jag såg ett glas på golvet i en tidigare bild jämte den vita masahästen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Tyckte jag såg ett glas på golvet i en tidigare bild jämte den vita masahästen? Stämmer det drack jag igår,hade resfeber även då. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 En liden Underberg å en flaska Chardonnay med rejerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 Gin-tonic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu