M33 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Jo tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 35%igt honingsvatten.. Bamse och Nalle Puh for presidents /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Jahapp en vecka semester började bra med några bitar Gruyère med fikonmarmelad och lite rött till det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Lite öl med några Goa gubbar.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Kaffe på jobbet... Som den övertidshoran man är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Svenskt morgon kaffe med en skvätt mjölk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Spaten oktoberöl får starta upp eftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Efter lite trädgårdsarbete måste man väl ha lite after work. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kharess Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Sam song & cola. Va tvungen att ta ett varuprov efter inkop till baren Never forget Sadako Sasaki. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Smakar fint idag med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Mera oktoberöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Följt av en hus laphroaig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Bacardi limon. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Fuck yea... Jag o frugan ledig! Grabben lanar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Efter lite trädgårdsarbete måste man väl ha lite after work. Den där rackaren har jag saknat. Är det beställningsvara eller har jag bara otur när jag letar? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Den där rackaren har jag saknat. Är det beställningsvara eller har jag bara otur när jag letar? Den ska vara i ordinarie sortimentet men systembolaget har gjort om sina inköpsrutiner så den behöver inte finnas i alla bolag. Bara att leta på eller på systemets hemsida så kan man kolla om den finns på "din" butik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Ett glas av husets bruna, skall ju vara bra för matsmältningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 ett par afterwork in the gardenöl, jag börjar med veteölen.fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung Lennart Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Vatten!http://www.youtube.com/watch?v=_Xw9AgNqilQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Vatten! http://www.youtube.com/watch?v=_Xw9AgNqilQ Dricker ochså Nam,när var träffen i dalarama. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 fulöl o finwhisky...enbart för att inte bli förkyld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Efter en hård dag ute i den svenska hösten vart det några snapsar med folköl, esterna gjorde ingen dum vodka för nu är den slut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 fixade precis en mugg grönt te med nejlika, kanel o kardemumma till frugan...nu är hon som ny igen, hoppas jag i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 fixade precis en mugg grönt te med nejlika, kanel o kardemumma till frugan...nu är hon som ny igen, hoppas jag i alla fall! själv dricker jag fortfarande whisky för säkerhets skull... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 fixade precis en mugg grönt te med nejlika, kanel o kardemumma till frugan...nu är hon som ny igen, hoppas jag i alla fall! o nu har jag gjort min första clion.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu