hamnoi Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Är inte detta en bedrövlig kombination? Vill minnas att jag käkat ostbågar i kombination med öl och att ölen smakade skit då. Kanske minns fel men jag vågar inte chansa... Dricker man en öl till som smakar skit från början så jämnar det ut sig..1-1=0=skitsmak En god öl blir däremot bortkastad med ostbågar till. Trevlig kväll//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Satan va gott det borde även en vikingagud tycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Satan va gott det borde även en vikingagud tycka. Den är riktigt god Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Efter en god middag o en flaska rioja ,,Så avslutas kvällen med en eller två sådanahär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Efter en god middag o en flaska rioja ,,Så avslutas kvällen med en eller två sådanahär ahhhhhh, det glaset vill jag ha! Köpt var? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Satan va gott det borde även en vikingagud tycka. Näppeligen, jag tyckte att den va fadd och smaklös. Visst den funkar i berusningssyfte... Ungefär som Sofiero... Men ssv. jag refererar bara till MIN smak, jag säger inte vad ni ska tycka .Är det väl kanske bäst att tillägga. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Näppeligen, jag tyckte att den va fadd och smaklös. Visst den funkar i berusningssyfte... Ungefär som Sofiero... Men ssv. jag refererar bara till MIN smak, jag säger inte vad ni ska tycka .Är det väl kanske bäst att tillägga. Släpp sargen och kom in i matchen Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Släpp sargen och kom in i matchen Kom in i matchen? Vaddå måste jag gilla nåt jag inte tycker om?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Kom in i matchen? Vaddå måste jag gilla nåt jag inte tycker om?? De är väl klart du ska för du ska ju hålla med mig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 De är väl klart du ska för du ska ju hålla med mig Mmm som Falcon ungefär?? Vomertoppens ständiga etta.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 ahhhhhh, det glaset vill jag ha! Köpt var? Fick det av syrran då hon vart i Skottland somras, Fick även några riktiga fina flaskor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Fick det av syrran då hon vart i Skottland somras, Fick även några riktiga fina flaskor Säg till henne att jag också vill ha då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Fick det av syrran då hon vart i Skottland somras, Fick även några riktiga fina flaskor Ta ett till mig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Ta ett till mig med. Inga konstigheter, hon får skicka hit en låda med glas och sprit. Hur svårt kan det vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Ta ett till mig med. Ta av dig chipspåsen så jag får se vem du är. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 (ändrad) En 16 årig Jura Plus lite av det lokala ölet. Ändrades September 28, 2013 av Bihanget Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 En löwen att skölja ned lunchen med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Olearys Arlanda terminal 5 Verkar som om bärplockarna åker hem med mig idag. Kryllar av dom här på Arlanda. Dom äter ris. jag dricker öl. Så är det med oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 definitivt inte rom o cola i alla fall.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 T-röd - för god att kolsyra! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Hedrar den kungliga huvudstaden . Värmer upp lite för den kommande gubbträffen med V75 , god mat och kortspel framåt kvällskröken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Denna öl är inte så dum. Frugan har åkt på fest och jag ansluter kl fyra. Måste se lite fotboll och komma i form. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Lite Macallan går ju alltid ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 En riktigt god blasköl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 En snabelöl smakar bästa efter man vilat sig en timme efter jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu