Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Du kan väl hälsa, å fråga om han kommer ihåg.mmm?

Edit:

Jag umgås ju just nu med en dryg jävla skotte å en sur kärring, så allt annat umgänge är välkommet...

Välkommen upp till Umeå där jag och Andrejs huserar.Dryga skottar skall man slå in pannbenet på.Jodå han minns Odin oxå.Sura kärringar hmmmm kan tyvärr inte hjälpa.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4272

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1948

Välkommen upp till Umeå där jag och Andrejs huserar.Dryga skottar skall man slå in pannbenet på.Jodå han minns Odin oxå.Sura kärringar hmmmm kan tyvärr inte hjälpa.

Underbart va fan ska man me kärringar till när man har polare... hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Underbart va fan ska man me kärringar till när man har polare... hehe

Det va en bra fråga.Tyvärr måste jag passa även på denna svåra fråga he he.

Dela på andra sajter

Det va en bra fråga.Tyvärr måste jag passa även på denna svåra fråga he he.

Mmm , men jag har tre hundar å en kärring, hundarna e ju klara liksom trogna in i döden. Men den andra parten... frun... Där vet man ju inte så mkt. vad som ska hända från dag till dag.

Ähh fan de va bättre förr när man levde med hundarna å åkte å hämtade en kärring när hon behövdes.

Dela på andra sajter

Those where the days....Hmmmm ungkarlstiden hade sina ljusa tider.Säg mig är det tysta leken som pågår??Isåfall SHIT det är psykisk tortyr enligt mig.Men det går över om en dag eller fjorton......

Dela på andra sajter

Those where the days.Hmmmm ungkarlstiden hade sina ljusa tider.Säg mig är det tysta leken som pågår??Isåfall SHIT det är psykisk tortyr enligt mig.Men det går över om en dag eller fjorton...

Näe men hon har åsikter om hur mycket jag ska dricka... å det anser jag vara en manlig rättighet att bestämma själv...

Dela på andra sajter

Mmm , men jag har tre hundar å en kärring, hundarna e ju klara liksom trogna in i döden. Men den andra parten... frun... Där vet man ju inte så mkt. vad som ska hända från dag till dag.

Ähh fan de va bättre förr när man levde med hundarna å åkte å hämtade en kärring när hon behövdes.

Sagt från en nygift :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Sagt från en nygift :thumbsup:

Om vissa här inte har förmågan att inse ironi och skämt, så ber jag dom vördsamt att bortse från mina inlägg...Iaf i kväll...

Dela på andra sajter

Jag köpte ett gäng av dom där..sk ölen.

Ja va fan om så många gillar dom så måste ju dom vara goda eller hur...

Dom smakar som Budwiser utspätt med vatten, ok ok om man inte gillar öl utan vill ha en ``lättdrucken´´ (öl som inte smakar). Men vafan, ähh fan orkar inte...

Världens bästa öl= Bud+vatten :31:

Jaja, dricker man chang och dessutom säger att den är god så säger väl det vilken obalans man har i smaklökarna. :Spankarse:

Den här smakar bra idag :nyam:

.Speyburn-Bradan-Orach.jpg

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Eftersom jag fullständigt skiter i dom som tror dom har ensamrätt på smaklökar dricker jag till hockeyn

en hög supergoda Sofiero, och till det äter jag mackor med dillkaviar.

Vi leder efter första med 1-0 och spelaet så länge bådar gott för fortsättningen.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Världens bästa öl= Bud+vatten :31:

Jaja, dricker man chang och dessutom säger att den är god så säger väl det vilken obalans man har i smaklökarna. :Spankarse:

Den här smakar bra idag :nyam:

.Speyburn-Bradan-Orach.jpg

Chang är gott.

Ok nästa fråga, nu ere nästan så att jag börjar omförhandla det faktum att du kanske ser ut att ha utvecklat en om väl liten men dock manlig smak.. Grattis kompis...

Dela på andra sajter

Eftersom jag fullständigt skiter i dom som tror dom har ensamrätt på smaklökar dricker jag till hockeyn

Vi leder efter första med 1-0 och spelaet så länge bådar gott för fortsättningen.

Billigt är inte alltid gott... Eller om du vill, du blir lika full på träsprit  men konsekvenserna är lite oika... Men billigt var det...

Dela på andra sajter

Nöjer mig med lite fulöl...

post-3563-0-47288300-1380304157.jpg

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Billigt är inte alltid gott... Eller om du vill, du blir lika full på träsprit  men konsekvenserna är lite oika... Men billigt var det...

Billigt kan vara gott likväl som dyrt kan smaka pyton, blev av en kompis ilurad att på en Polenfärja

köpa en singelmalt whisky som på båten kostade 700 Svenska kronor,  hur mycket den skulle kosta på bolaget har

jag ingen aning om, men vad jag däremot vet är att den smakade skit, försökte bjuda div. kompisar men INGEN

ville ha påfyllning.

Det som var bra med den är att den räckte i över ett år, det brukar inte någonting alkoholhaltigt göra hos mig.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

man ska äta o dricka det man tycker är gott, så enkelt är det!!!!!!!!!!!!

Dela på andra sajter

Tyvärr 1-1 nu och efter Växjö målet så smakade faktiskt Sofiero lite sämre ? Ja jag får

väl ändå kämpa och hoppas Leksand fixar några flera mål så smakar det nog bra igen.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Åbro 5.2 :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...