Peolito Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Måste ju ha en höjdaröl till city-united Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Burk chang ,och små glas med 100 pipers scotch whiskey i Nai harn Phuket....30+ och liv rädd för dengu moskitos.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Gnarly Head, skulle bara ta den sista skvätten som var kvar i boxen men det var ju en halv flaska... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Gott Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Nu blir det en GT och Modo-Frölunda på TVn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Falcon export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Det är ju torsdag så vad passar bättre än en Highland Park Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Det är ju torsdag så vad passar bättre än en Highland Park Det var en jävla stekare som dricker fint på vardagarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Det var en jävla stekare som dricker fint på vardagarna! Finns bara findryck i mitt penthouse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
windrode Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Burk chang ,och små glas med 100 pipers scotch whiskey i Nai harn Phuket.30+ och liv rädd för dengu moskitos.. klockan e 50 min. i etter midnatt i Rawai och jag gör som i går,same same but different );;; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 För att återskapa känslan från sista resan! Och ja, Bihanget fick smaka ETT glas från MIN flaska! Vill ju inte att han ska bli för "tankad". Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Lite rödvin efter jobbet så man kan koppla efter veckans stress. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Måste ju ha en höjdaröl till city-united Jag köpte ett gäng av dom där..sk ölen. Ja va fan om så många gillar dom så måste ju dom vara goda eller hur... Dom smakar som Budwiser utspätt med vatten, ok ok om man inte gillar öl utan vill ha en ``lättdrucken´´ (öl som inte smakar). Men vafan, ähh fan orkar inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Jag köpte ett gäng av dom där..sk ölen. Ja va fan om så många gillar dom så måste ju dom vara goda eller hur... Dom smakar som Budwiser utspätt med vatten, ok ok om man inte gillar öl utan vill ha en ``lättdrucken´´ (öl som inte smakar). Men vafan, ähh fan orkar inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Jag köpte ett gäng av dom där..sk ölen. Ja va fan om så många gillar dom så måste ju dom vara goda eller hur... Dom smakar som Budwiser utspätt med vatten, ok ok om man inte gillar öl utan vill ha en ``lättdrucken´´ (öl som inte smakar). Men vafan, ähh fan orkar inte... Smaken e som baken. Personligen är jag väldigt förtjust i denna öl. Har du provat fler än en? Ibland kan ölen va infekterad. Eller så tycker vi olika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Nu tar jag helg, skål på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 frugan o jag dricker grogg...fantastiskt gott!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Rock'n roll Whisky. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Rock'n roll Whisky. Jag har lite svårt med bourbon och jack daniels det är någon bismak som jag inte riktigt gillar. Men finns det inget annat går det ner . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Jag har lite svårt med bourbon och jack daniels det är någon bismak som jag inte riktigt gillar. Men finns det inget annat går det ner . Jag dricker med is och cola.Jack&coke smakar PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Rock'n roll Whisky. Jack är alltid välkommen. En härlig polare... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Jack är alltid välkommen. En härlig polare... Det kan du ge dig fan på! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 (ändrad) Det kan du ge dig fan på! Du kan väl hälsa, å fråga om han kommer ihåg.mmm? Edit: Jag umgås ju just nu med en dryg jävla skotte å en sur kärring, så allt annat umgänge är välkommet... Ändrades September 27, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Jag dricker med is och cola.Jack&coke smakar OK det låter gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Ett glas rött och en bit gruyere inte helt fel en fredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu