wavis Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 En 7a GT ,,misstänker det blir fler,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Snik ripasso när man som fattighjon inte har råd med Amarone. 1,5l för 149:- på systemet. En bild är värdelös. Gå och köp flarran själv, titta på den och drick upp skiten. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 En ordentlig jävla HP, nu skall förkylningen jagas bort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 En ordentlig jävla HP, nu skall förkylningen jagas bort! {style_image_url}/attachicon.gif image.jpg Kör Einar just nu. Din ser jävla go ut. I morrn går jag kanske på bolaget och köper en Lagavulin Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Kör Einar just nu. Din ser jävla go ut. I morrn går jag kanske på bolaget och köper en Lagavulin Sent from my analog teleprinter using A4 paper Jag tror den är god, tyvärr är min skalle är helt jävla full av snor så det smakar inte ett skit...men är det taxfree måste det vara gott Lagavulin var längesedan, dagen efter smakar det som man har hånglat med en nytjärad brygga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Godis 002.JPG En sån tar vi på nästa träff eller hur Buta Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Alkoholfritt några timmar till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Världens bästa öl: Sofiero, förstås... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Världens bästa öl: Sofiero, förstås... mmm ,och en sandkaka är världens godaste kaka Spatens oktoberöl är världens godaste öl(därmed basta) och sofiero kan inte ens nämnas i samma bok. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 (ändrad) Grants! Whisky alltså. Inköpt på Suvvan, för övrigt. Ändrades September 21, 2013 av Restless Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Spaten Oktoberfestbier. Gäller att hinna med så många som möjligt innan de tar slut för i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Norrlands guld Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Grogg..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Granatäppeldricka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Åbro 5,2 Men i kylen ligger de några oktober öl och väntar Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Skulle vara nykter men efter jobbat 6 dagar så måste jag bryta vardagen... Haha.. vilka ursäkter man har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Gott rött Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Gott rött WP_20130921_19_14_30_Pro.jpg Som heter? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Som heter? Lindemans Bin 45 Cabernet Sauvignon http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?varuNr=6226 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Tvungen och köpa lite tonic på väg hem.. så det fick bli ett stopp för en öl på väg hem.. frugan slutar jobbet nio så jag hinner en/två bärs till innan hon är hemma. Sen bli det GT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Åbro 5,2 Men i kylen ligger de några oktober öl och väntar Vekling.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Var på långbro värdshus och drack ett par gt på baskiakt vis sa dom. I glaset gin, is och rivna citronskal med tonicen i flaska så man själv fick fylla på efter behov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Göteborgs Starkpilsner samtidigt som jag läser om ett allvarligt problem. https://www.flashback.org/t2221937 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Avslutar en god flaska rioja till brunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Red Label, med en skvätt vatten. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu