mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Don Simon á 0.99 € per tetraliter. Helt OK. eller om det är den spanska korven som förhöjer smakupplevelsen?? mvh Det var prisvärt.. men slår man på bensinkostnaden tur och retur . så . ... får man köpa en jävla massa korv för att det ska löna sig ... /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Don Simon á 0.99 € per tetraliter. Helt OK. eller om det är den spanska korven som förhöjer smakupplevelsen?? mvh Med vino tinto kan det aldrig bli fel ..MVH GBG Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Gin o Grappo! Det är gött Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 Med vino tinto kan det aldrig bli fel eller det kan o blir ibland j'''''t fel mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 18, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2011 Det var prisvärt.. men slår man på bensinkostnaden tur och retur . så . 55555 den va bra undrar om mamma glodde när bäst datum ska stå undertill Fick ja lärt mig i veckan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 18, 2011 Dela Inlagd Mars 18, 2011 eller det kan o blir ibland j'''''t fel mvh Har jag aldrig märkt ..MVH GBG Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 ...Skulle med behöva den "groggen".MVH GBG Ja så var äntligen denna jobbhelgen över. Nu ska jag ta en 10:a VodkaRussian. Kanske kan komma in i "matchen" nu eller det kanske är försent så här på söndagkväll. Känns som fredag för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Har precis druckit upp en sån här och är påväg att hämta en till Chefen bjuder på fest ikväll Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Min tredje wisky Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Lite® Norrlands... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Den nyinköppta grunden till morgondagens marrinad av oxfilén. Jim Beam måste ju provsmakas om den duger att skvätta på köttet ... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Hoppas att du köpte två, eller ivf en halva till köttet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Březňák! Det är inte Lenin utan Victor Chibik som pryder etiketten-annars hade jag varit väldigt politiskt korrekt eftersom jag befinner mig i det svensk proletariatets starkaste fäste-Göteborg! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 (ändrad) 4:e whiskyn o ett glas vitt. Och frugan tänder rökelse o "pratar " med Buddha...hur skall den här kvällen sluta. Jag bad om en påfyllning , undrar om den kommer? MVH HN Ändrades Mars 25, 2011 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Funderar på vilken flaska jag skall bjuda på ikväll.... Om ni tittar noga så ser ni att jag har både Sang Som och Mekong långt bak i skåpet. Det är folk med Thaianknytning som dyker upp ikväll så chansen är stor att någon av de två flaskorna åker fram. Själv så skall jag enbart dricka Gevalia. Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Fun Light Appear Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Funderar på vilken flaska jag skall bjuda på ikväll.... Om ni tittar noga så ser ni att jag har både Sang Som och Mekong långt bak i skåpet. Det är folk med Thaianknytning som dyker upp ikväll så chansen är stor att någon av de två flaskorna åker fram. Själv så skall jag enbart dricka Gevalia. Mvh/PTG Å finsmakare på whiskey ser man oxå - dräggel Saknar det här nere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Funderar på vilken flaska jag skall bjuda på ikväll.... Om ni tittar noga så ser ni att jag har både Sang Som och Mekong långt bak i skåpet. Det är folk med Thaianknytning som dyker upp ikväll så chansen är stor att någon av de två flaskorna åker fram. Själv så skall jag enbart dricka Gevalia. Mvh/PTG Macallan om jag hade fått välja. Hade gärna blivit hembjuden till ngn med dom resurserna... Trevlig kväll. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Gevalia kaffe , sen blir det öl , mariestad kanske lite wiskey som avslutning . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Jack Daniels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Funderar på vilken flaska jag skall bjuda på ikväll.... Om ni tittar noga så ser ni att jag har både Sang Som och Mekong långt bak i skåpet. Det är folk med Thaianknytning som dyker upp ikväll så chansen är stor att någon av de två flaskorna åker fram. Själv så skall jag enbart dricka Gevalia. Mvh/PTG Det ser ut som en "The Balvenie" i nedre raden, on the rocks please... Thai uppskattar inte singe malt ändå så det är ett slöseri att bjuda dem på det eftersom de alltis ska ha soda eller cola i wirren. Jag "importerar" min egen single malt till Thailand som jag förvara i baren på en bättre restaurang mot att jag bjuder ägaren på en hutt då och då... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 (ändrad) Å finsmakare på whiskey ser man oxå - dräggel Saknar det här nere Dagens problem Macallan om jag hade fått välja. Hade gärna blivit hembjuden till ngn med dom resurserna... Trevlig kväll. MVH HN Macallan är inte fel. Min personliga favorit är Laphroaig. Om du nån gång är i Småland och snurrar så släng i väg ett PM så skall du nog kunna få dig en stänkare För min egen del så konsumeras det tyvärr i stort sett ingenting längre pga en tarmsjukdom. Men läkare, vad vet dom egentligen. Det ser ut som en "The Balvenie" i nedre raden, on the rocks please... Thai uppskattar inte singe malt ändå så det är ett slöseri att bjuda dem på det eftersom de alltis ska ha soda eller cola i wirren. Jag "importerar" min egen single malt till Thailand som jag förvara i baren på en bättre restaurang mot att jag bjuder ägaren på en hutt då och då... Helt rätt, Thaiarna är kanske inte kände för att vara fin smakare direkt. Allt som går att blanda med Cola eller Soda funkar. Mvh/PTG Ändrades Mars 25, 2011 av PlayTheGame "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 En Herrljunga +46 Elderflower cider direkt från Tysklandsbåten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 25, 2011 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Mars 25, 2011 Dela Inlagd Mars 25, 2011 Inget just att fira mer än möjligtvis fredagen, därför Single Malt Budget i sällskap med en bärs. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu