Kötthandlarn Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 (ändrad) Efter en hård dags manglande med acceptanstester i vårat nya affärssystem (Microsoft AX 2012) som vi håller på att implementera, så blir det sommalätta turbogroggar... Fast jag måste ju medge att vi hade det jäkligt roligt under tiden även om det var jobbigt.. Som det här citatet från en arbetskamrat när jag skojjade med vårat datorgeni efter att han hade gjort fel. Kötthandlarn: "Jimmi, jag trodde du kunde det här med datorer men du är ju värdelös..." Jimmi: "Jag vet, får väl gå ut och skjuta mig själv.." Arbetskamrat: "Jo, det kan du väl göra men jag förstår inte hur det skulle göra dig bättre." Ändrades September 13, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Det blev en stänkare HB i väntan på att kärringen kommer hem,via röda näsan med någe gott. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Ska försöka få i mig en 12 årig whiskey, med cola. Misstaget var att min dotter trodde att jag hade hällt upp rom åt henne som hon då spädde på med cola. Shit happens, men det går ändå ned i magen för en snål HP. Trevlig helg Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Påbörjar en rödvinsfylla efter en helvetesvecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 (ändrad) Påbörjar en rödvinsfylla efter en helvetesvecka Varför helvetesvecka? Ändrades September 13, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Varför helvetesvecka? Jag har kollegor, kunder och leverantörer - alla är fan dumma i huvudet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Med risk för att bli kallad kärring.Men det tar skruv. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 (ändrad) Jag har kollegor, kunder och leverantörer - alla är fan dumma i huvudet Jag hör dig min vän.. Samma skit hos mig.. För att citera min far som jag arbetade för i början av min yrkeskarriär: "Dessa jävla förbannade kunder som inte begriper ett skit om verkligheten..." "Synd bara att man lever på dem annars hade jag bett dem dra åt helv**e..." " Energitjuvar.... Ändrades September 13, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Jag hör dig min vän.. Samma skit hos mig.. För att citera min far som jag arbetade för i början av min yrkeskarriär: "Dessa jävla förbannade kunder som inte begriper ett skit om verkligheten.. Synd bara att man lever på dem annars hade jag bett dem dra åt helv**e..." Tyvärr måste man ju bita sig tungan när den kände inredningsarkitekten i andra änden av luren kommer med dummare och dummare ideér, knarkar de bort allt förstånd på Konstfack? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Tyvärr måste man ju bita sig tungan när den kände inredningsarkitekten i andra änden av luren kommer med dummare och dummare ideér, knarkar de bort allt förstånd på Konstfack? Förmodligen... Och likadant gör folk antagligen likadant på en stor livsmedelskedja här i Sverige som har mest butiker i landet (don't mention the name).. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Får bara ta en 2,8 för min onda hand.. Har hört ryktet att det är bara tanter som äter värktabletter en riktig MAN (Läs Finne) botar det med pilsner o sprit.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Loka citron, is da shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Detta är ÖL ,,Inte det kettapisset man köper i burkar från Tyskland. O ja slår även ut all thai öl med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Äntligen helg, nu äre fest och flaskan nästan slut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Fredagen den 13e chansar ja inte Falcon VA ANNARS + Dundee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 ikväll har det blivit hela kostcirkeln o även hela färgskalan, nu är det dimmigt ute o frugan är suddig tack o hej.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Detta drack vi igår. Man blandar och shottar... väldans gott.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Till wokad lunch blir det en oktoberöl hofbreu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Till united crystal palace blir det en pale ale lagunitascfrån newcdigctpwn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 ramlösa, åtminstone en timme till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 (ändrad) Sofiero i väntan på hockeyn.En timme och en kvart kvar. Ändrades September 14, 2013 av flor bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Secket slitgöra. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Minimjölk till den ugnsstekta fisken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 Tog just en liten Åbro, inte illa, kanske får den sällskap strax? (vad skall man med kamera till när det finns så fina bilder på nätet?) MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biran Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 (ändrad) Kollar V75 och smuttar på en god rom. Ändrades September 14, 2013 av biran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu