Odin Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Tio mot en är fegt Tio mot två, ja så vare iaf. sist jag räknade innehållet i scrotum... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Löfbergs lila med en skvätt mjölk i. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Tio mot två, ja så vare iaf. sist jag räknade innehållet i scrotum... Jo bollar ja. Men du har väl bara en "spelare" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Löfbergs lila med en skvätt mjölk i. Samma,fast jag kör gevalia Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 vatten drack tillräckligt igår på Uppsala träffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 En skvätt som blev över från igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 8, 2013 Dela Inlagd September 8, 2013 Electric håller fortfarande! Tror dock inte LK hade varit något kul på en firmafest idag Såg Raz på den tiden när han vann SM som DJ.. Jäklar va grym han va.. Hängde en del med LK (fast det skulle hon aldrig komma ihåg.Jag var bara en "nobody" som målade graffiti i all hemlighet men ingen visste vem det var) på Aquarius på Friggagatan då det var en Hip Hop-klubb.. Aquarious låg där Netto ligger idag.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Morgonkaffet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 En smula... http://www.youtube.com/watch?v=pVy6UKfuaTk Talar hon i tungor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Efter 4 dagars fylla i Pattaya så har det blivit 6 dagar med soda och vatten i obygden, det går väl åt cirka en låda soda på 3 dagar. Ska bli intressant att se hur länge man kan bli alkoholfri, har ju 52 dagar som personbästa. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Efter 4 dagars fylla i Pattaya så har det blivit 6 dagar med soda och vatten i obygden, det går väl åt cirka en låda soda på 3 dagar. Ska bli intressant att se hur länge man kan bli alkoholfri, har ju 52 dagar som personbästa. {style_image_url}/attachicon.gif soda.JPG Undrar om man inte borde åka upp till den nordliga obygden och hälsa på Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 I den syderliga obygden har vi börjat tagit till det ordentligt nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Me bästa Jonahan Australa tar också lite mer..direct and live från södra obygden. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Singa!! Offe 90 Dagar i LOS Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Undrar om man inte borde åka upp till den nordliga obygden och hälsa på Det går alldeles utmärkt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Nu börjar det spåra ur Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Nu börjar till och med kolega Australia bli fyller. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Nu börjar till och med kolega Australia bli fyller. Är han i oranga tröjan Aborigin BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Nu börjar det spåra ur Ser ut att va ett jävla ös I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 (ändrad) Gubbar som super sig fulla runt ett bord kallar inte jag för "ös" Ändrades September 12, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Gubbar som super sig fulla runt ett bord kallar inte jag för "ös" Nä,en rännstensfylla,det är ös Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Jo bollar ja. Men du har väl bara en "spelare" ? Vad gör två spelare utan Bo/allar?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 (ändrad) Lediga båda två innan helgens nattjobb! Bihanget får nöja sig med Landsorts Lager! medan jag lägger beslag på glaset med JURA Fanns inte mycket kvar i flaskan, så det som var kvar räcker bara till mig! Och någon ordning ska det vara i hemmet! Resterande flaskor ska inte öppnas inatt! Ändrades September 12, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Är han i oranga tröjan Aborigin Nnje tror jag inte, men jobbigt när nya kommer..hade inte tänkt supe te! Räcker för att göra bort sig ändå, speciellt med jävulens påfund "always internet in your pocket" ! Räcker för gubbar runt de 50! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Nu blev det fredagsgodis i flytande form, en sval Löwenbrau Oktoberfestbier . jättegott Ha en bra fredag den 13 kväll Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu