FF Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 En Eriksberg slinker ner nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 (ändrad) Underjäst öl i nordtysk pils stil. Med medelstor beska och bra arom av tjeckisk humle. Har vunnit fem guld och en silver i sin kategori på Stockholm Beer Festval de senaste nio åren i sin kategori. Opastöriserad färsköl. Inga tillsatsämnen. Bryggd på malt, humle, jäst samt vatten. Så djävla gott. Ändrades September 7, 2013 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 efter arbetet i trädgården blev det ett par fulöl i solstolen, nu är det finvin framför datorn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 En Eriksberg slinker ner nu.. IMG_7870.jpg FF Ja jävlar,så hette den ju.. Kom inte ihåg vad det var jag skulle ha på bolaget tidigare idag,tittade på Bellman och det kändes inte rätt. Eriksberg var det ju den hette,fan. Jaja,det blev några Sofiero istället och några Åbro bryggmästare Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 efter arbetet i trädgården blev det ett par fulöl i solstolen, nu är det finvin framför datorn! Skål Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Och nu blev det en Tjeck.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Nu får det fan vara nog, 5 vita veckor är tillräckligt! Skål på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Nu får det fan vara nog, 5 vita veckor är tillräckligt! Skål på er! image.jpg Ja skål på dig.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Ja jävlar,så hette den ju.. Kom inte ihåg vad det var jag skulle ha på bolaget tidigare idag,tittade på Bellman och det kändes inte rätt. Eriksberg var det ju den hette,fan. Jaja,det blev några Sofiero istället och några Åbro bryggmästare Hmm Varför dricker du inte öl?? puss på dej iaf... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Kollar på spedway och för mig duger Sofiero. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Hmm Varför dricker du inte öl?? puss på dej iaf... Bonnjävel! Puss tillbaka Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Bonnjävel! Puss tillbaka Hehe en får tacka, raggar du eller?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Hehe en får tacka, raggar du eller?? Ja det kanske.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 (ändrad) Edradour Ballechin, bordeaux cask matured, heavily peated, Sagolik för gommen Ändrades September 7, 2013 av dandic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Nu har jag gått från prisbelönt öl till nostalogiöl. Hade kvar en del LEO efter det att första flaskan smakade pyton tidigare i veckan, nu smakar det toppen. Precis som man är van från Thailand. Om et beror på att man druckit så mycket gott öl förut eller om det beror på kylningen, överlåter jag till mera neutrala bedömare att besluta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
snömannen Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 I brist på Konjagare, så fick d bli en Carlos 1 o en dubbel expresso efter den underbara dagen vi haft Hoppas ni alla har haft en underbar dag Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Vitt. Firmafest med gamla jobbet. Jäkla drag. Rob n Raz är DJ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Vitt. Firmafest med gamla jobbet. Jäkla drag. Rob n Raz är DJ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Vitt. Firmafest med gamla jobbet. Jäkla drag. Rob n Raz är DJ Lirar de fortfarande.var inte igår de var på tapeten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Eftersom jag ändå är o river i whiskysamlingen, och inte har nån att dela med mig till. Så får jag dela med er på MPR. Springbank av Duncan Taylor (oberoende buteljerare) Lagrad 13 år på Sherry quarter cask. OBS: Non colored! Jag har aldrig sett så mörk färg på en whisky, och så otroligt smakfull. Bottle No 58 / of 92 :wub: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 C-vitamin brus exotisk - probably the worst shit in the world. Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Lirar de fortfarande.var inte igår de var på tapeten Inte första gången dom lirar på våra firnafester. Cheferna har bra kontakter i nöjesbranschen. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Inte första gången dom lirar på våra firnafester. Cheferna har bra kontakter i nöjesbranschen. Jo man man behöver nog hyfsade kontakter för att gräva fram Rob 'n Raz som varit helt osynliga i 10års tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 2013-09-07 19.29.44.jpg Edradour Ballechin, bordeaux cask matured, heavily peated, Sagolik för gommen aldrig hört talas om, rökig??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 En öl på stan, sen en folkis hemma och nu avslutar jag med Cognac, skål manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu