Soengsang Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Kallt kaffe till frukost! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 nu är det lite kylskåpstömning sista kvällen, i morgon bär det iväg hem till fattigdom o elände..fast det krävdes några GT o chang från coffeshoppen också!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 nu är det lite kylskåpstömning sista kvällen, i morgon bär det iväg hem till fattigdom o elände..fast det krävdes några GT o chang från coffeshoppen också!!!!!!!! Que ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 nu är det lite kylskåpstömning sista kvällen, i morgon bär det iväg hem till fattigdom o elände..fast det krävdes några GT o chang från coffeshoppen också!!!!!!!! Ojoj,blir det spillror jag får hem hälsa personalen och välkomna hem Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 nu är det lite kylskåpstömning sista kvällen, i morgon bär det iväg hem till fattigdom o elände..fast det krävdes några GT o chang från coffeshoppen också!!!!!!!! "Finsk afton" som vi kallar det för där hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Same shit as usual...Carlsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Que ? nu var det ju inte bara jag som tog hand om "renset", det var ju även några fruntimmer i varierande åldrar som var inblandade!!!!! jag hämtade bara lite nytt när jag såg att det började bli torrt här o där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 nu var det ju inte bara jag som tog hand om "renset", det var ju även några fruntimmer i varierande åldrar som var inblandade!!!!! jag hämtade bara lite nytt när jag såg att det började bli torrt här o där. Det är livsfarligt när man börjar se botten i flaskan så det gäller att ladda upp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 4, 2013 Dela Inlagd September 4, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 4, 2013 Dela Inlagd September 4, 2013 Njuuuuuuuuuter av denna. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 4, 2013 Dela Inlagd September 4, 2013 Njuuuuuuuuuter av denna. Fuerteventura 2013 048.jpg Di rige di kan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 4, 2013 Dela Inlagd September 4, 2013 Di rige di kan.. JAG ? Fattig knegare som jag är. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Varannan vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 5, 2013 Dela Inlagd September 5, 2013 Nått som baggarna kallar öl. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 efter drygt 3 veckor äntligen en gräsklipparöl.fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Slut på Så nu bjuder farsan på Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Lite rödtjut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 (ändrad) Sommarlätta turbogroggar.. Det har varit en tuff arbetsvecka... Ändrades September 6, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 En Irish till Irlandsmatchen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 En Irish till Irlandsmatchen! Vilken härlig myshörna... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Varannan vatten. Snåljåp! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Carlsberg till fotbollen bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Bira. . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 6, 2013 Dela Inlagd September 6, 2013 Lite vitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 7, 2013 Dela Inlagd September 7, 2013 Chang, så klart Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu