Oregistrerad Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Auchentoshan Heartwood (kärnved) Heartwood är kärnan i trädet och som ett äldre syskon till Springwood (vårveden). Det är en smakrik, värmande och hjärtlig dram, med en intensiv och komplex smak. Lagringen har skett i en kombination av rostade spanska Oloroso sherryfat och kolade nordamerikanska bourbonfat. Buteljerad vid 43 %. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Auchentoshan Heartwood (kärnved) Heartwood är kärnan i trädet och som ett äldre syskon till Springwood (vårveden). Det är en smakrik, värmande och hjärtlig dram, med en intensiv och komplex smak. Lagringen har skett i en kombination av rostade spanska Oloroso sherryfat och kolade nordamerikanska bourbonfat. Buteljerad vid 43 %. Och egna omdömet om den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Bytte till Bowmore. Könstig smak det blev på den. Oljig och rund och sedan lurar det en smak som jag inte kan komma på vad det är. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Hur länge har Einar legat på fat? Einar är lagrad från 2001 alltså 12 år på fat. Tillhör serien Highland Park Warriors Series, Svein Einar och Harald släpptes nu 2013 Sigurd, Ragnavald och Torfinn kommer senare, Svein, den första kostar ca 40 € men Torfinn kommer att kosta ca 1000 € Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Einar är lagrad från 2001 alltså 12 år på fat. Tillhör serien Highland Park Warriors Series, Svein Einar och Harald släpptes nu 2013 Sigurd, Ragnavald och Torfinn kommer senare, Svein, den första kostar ca 40 € men Torfinn kommer att kosta ca 1000 € Var hittade du den infon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Och egna omdömet om den? Den personliga favoriten just nu. Inte så dyr, men mycket smak, rejäl och robust, men inte som att slicka en tjärad båt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Var hittade du den infon? Hos Highland Park så klart. Maila till de och fråga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Hos Highland Park så klart. Maila till de och fråga. Ok. Hade svårt att hitta info på nätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
orm70 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 (ändrad) Systemets bästa fynd just nu. Lat42. Ändrades Augusti 30, 2013 av orm70 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ok. Hade svårt att hitta info på nätet. Var köpte du den. Warriors finns inte på systemet? Måste ha varit Taxfree? eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ok. Hade svårt att hitta info på nätet. Bra info men inte allt kan man få också från http://whiskyforeveryone.blogspot.se/ Lite nyheter eller beskrivningar. Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Var köpte du den. Warriors finns inte på systemet? Måste ha varit Taxfree? eller Taxfree. Köper nästan allt på taxfree. Varje vecka ny flaska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 (ändrad) Nä ryck mig i stjärthåren,nu tar jag en öl Ändrades Augusti 30, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Era jävla halvfigurer drick riktig sprit förfan! Det är Ale och dyrt hästpiss och fan och hans moster! Inte konstigt att mpr blivit rena öken på helgerna!?Själv dricker jag arabiskt kaffe... Just saying. Arabiskt kaffe? Kroknäskaffe Nu blir jag orolig. Akta så du inte blir beroende Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Kaffe Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Arabiskt kaffe som frugan köpt! Varför i helvete kan hon inte köpa svenskt kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Arabiskt kaffe som frugan köpt! Varför i helvete kan hon inte köpa svenskt kaffe! Fån, har du en brun skjorta och knästrumpor också. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Börjar lite försiktigt med Indian Tribute från Oppigårds bryggeri. Styrka 6,6 %. Lite förvärmning till Manchester City Hull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 20 Carlsberg. Nu åker jag hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 20 Carlsberg. Nu åker jag hem. Har du druckit 20 carlsberg??Ja då är det bäst att åka hem. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 20 Carlsberg. Nu åker jag hem. Efter 20 Carlsberg så får man vara glad om man hittar hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 En west coast ipa från napa smith bryggeri. 7.5 %. Gött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Den här virren är inte dum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 En yetigod öl från great divide brewery. En imperial stout på 9.5 %. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Den här virren är inte dum. Sneglar ofta på den. Kanske nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu