Micke031 Inlagd Augusti 25, 2013 Dela Inlagd Augusti 25, 2013 Breezer Lemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 25, 2013 Dela Inlagd Augusti 25, 2013 Några glas rött, det är ju höst nu och då skiftar jag från vitt till rött. Det vita gör sig bäst på vår och sommar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 en liten hojt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 En kopp Löfbergs Lila med en skvätt mjölk i (inte minimjölk)3% måste det vara i kaffet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 En vitaminbomb Blåbärsshake gjord på färska blåbär “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 en liten hojt.. det var ju synd att man inte köpte 2 rör iom. att det är så mkt sockervatten kvar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 en liten hojt.. Är ju så förbålt gott... när man besökt sitt lokala Tesco Lotus och puttrar hemmåt i en tjugo trettio minuter. Jag vill hem till byn nuuuuu "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 en liten hojt.. Gottegris.... Hoppas ni har det jättebäst där nere och av bilderna man sett hittills på MPR:s olika trådar så ser det ju så ut.. Ha det gött.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Nescafé "Red cup", mmm... ger verkligen thaikaffe känsla! Finns på ÖB. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Titta SJ har skärpt till sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Norskt automatkaffe........fyfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Ska precis öppna första flaskan ur lådan med maiden-ölen jag fick i födelsedagspresent av bror min i Lördags... Skål i sooooolen... (o: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Cappuccino. Det blir tredje koppen kaffe för idag. Normalt kör jag bara två annars brukar magen säga ifrån, men när kollegan ställer fram smarrig bourbonglass så krävs det ju lite java till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 En riktigt god Jacobsen, serverad av den trevliga damen i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Inte fel med en organic ipa på 7% från napa smith bryggeriet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Kallt Kaffe.men funderar på att gå all in framåt kvällen och bli riktigt odräglig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 En virre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 En iskall LEO o det blir fler under kvällen Lasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Den tar jag med mig till badet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Den tar jag med mig till badet. Samma här ! Görgod att sippa på Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Den tar jag med mig till badet. Köpte en igår. Fast jag låter den stå oöppnad ett tag till. Så jag kör med denna Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 (ändrad) Era jävla halvfigurer drick riktig sprit förfan! Det är Ale och dyrt hästpiss och fan och hans moster! Inte konstigt att mpr blivit rena öken på helgerna!? Själv dricker jag arabiskt kaffe... Just saying. Ändrades Augusti 30, 2013 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Era jävla halvfigurer drick riktig sprit förfan! Det är Ale och dyrt hästpiss och fan och hans moster! Inte konstigt att mpr blivit rena öken på helgerna!? Själv dricker jag arabiskt kaffe... Just saying. Men dom har ju aldrig vanlig sprit på rea... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Era jävla halvfigurer drick riktig sprit förfan! Det är Ale och dyrt hästpiss och fan och hans moster! Inte konstigt att mpr blivit rena öken på helgerna!?Själv dricker jag arabiskt kaffe... Just saying. Ha ha tur att jag inte postade weissbieren som jag dricker nu. Ta det nu försiktigt med kaffet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Syndade faktiskt idag och åkte till systemet och köpte en Jack Daniels Honung som jag fått tips om och den var riktigt god. 001.JPG hur smakar den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu