Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Till fulham mot Arsenal blir det en ale. Trooper ssom kommer från sångaren i iron Maidens bryggeri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En Pripps Blå, "DEN SVENSKA LJUSA OCH KRAFTFULLA LAGERN" MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 en iskall archa i väntan på att käringarna ska komma hem från massage o nagelfix....jättegott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 fortfarande archa, nu fräschar käringarna till sig i allafall.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En iskall Gin lonkero, så jävla gott!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En kall matlagningsbira, satt som en fläskläpp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En kall matlagningsbira, satt som en fläskläpp! finöl!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 (ändrad) Du får göra en recension på Einar senare, har inte provat den ännu Ja, då har jag nallat ur flaskan. HP Einar. Eftersom det var en Laphroaig förra veckan så kändes denna Einar lite platt. Jag har svårt att ge någon annan recension än att säga att den var väldigt neutral. Det var en whisky. Eftersmak och andra toner var inget utmärkande. Dock en helt ok wisky, men jag köper nog inte den igen. En bild bör man få med.. Ändrades Augusti 24, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En djävulusiskt god G&T till Newcastle - West Ham Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Ja, då har jag nallat ur flaskan. HP Einar. Eftersom det var en Laphroaig förra veckan så kändes denna Einar lite platt. Jag har svårt att ge någon annan recension än att säga att den var väldigt neutral. Det var en whisky. Eftersmak och andra toner var inget utmärkande.Dock en helt ok wisky, men jag köper nog inte den igen.En bild bör man få med.. Hur länge har Einar legat på fat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Hur länge har Einar legat på fat? Tror inte det är någon som vet förutom dom som är involverade i processen. Kan vara mix av olika lagringar också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Det var ju långkok så jag hinner minst en till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Munkholm alkoholfri öl... bättre än så blir det inte i Nordsjön I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 (ändrad) Ja nu blir det en Bowmore Mariner 15åring till Aston Villa - Liverpool. Ändrades Augusti 24, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Kalla Sofiero Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En Pripps Blå, "DEN SVENSKA LJUSA OCH KRAFTFULLA LAGERN" MVH Tommy Samma... "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Tror inte det är någon som vet förutom dom som är involverade i processen. Kan vara mix av olika lagringar också. OK. Dom hittar på en massa varianter nuförtiden som man måste smaka av. Ett hårt liv man har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Kalla Sofiero Åhh! Odins favorit öl! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Åhh! Odins favorit öl! MVH Tommy Japp Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Ja nu blir det en Bowmore Mariner 15åring till Aston Villa - Liverpool. En sådan har jag tänkt inhandla. Fast nästa gång får det bli en rom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Bacardi lemon Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Avrundar med en imperial porter från flying dog på 9.2 % så jag sover gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 En sådan har jag tänkt inhandla. Fast nästa gång får det bli en rom. Mariner är bra. Rund och god smak med balanserad rökig smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 24, 2013 Dela Inlagd Augusti 24, 2013 Aqua Communale Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2013 Dela Inlagd Augusti 25, 2013 några iskalla leo till maten, just nu världens bästa risöl...fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu