andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Tunn i smaken kan man väl inte säga om den här whisky´n,normalt är det ju den rökigaste som finns men din px cask eller vad det är kanske inte är riktigt samma sak. Nä, jag blev förvånad som fan. Men det blev fan så mycket bättre drag när den fick en skvätt vatten. Det var faktiskt enorm skillnad på några droppar vatten och utan vatten. Dricker man den "ovattnad" så är den t.o.m lättdrucken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Tog mig en skvätt rinnande godis nu på morgonen eller rättare sagt flera stycken, mums. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Snart avslutat första GTn för idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Tar en bira med broder medan frugan och grabben kollar in Wasamuseet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Tar en bira med broder medan frugan och grabben kollar in Wasamuseet. uploadfromtaptalk1376748037088.jpg Min vita månad prövas hårt då man alltid ska kolla i denna tråd. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Dricker kaffe i mängder så man vaknar till liv så man orkar köra ett 12h inatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Fin dricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Fattigdom och elände! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Bara skoja, bira, stänkare och pepcid som snacks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Efter några GT och middag med kyckling behövs en japansk whisky vid namn Nikka på 51.4 % behövs lite vatten i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Samma som igår. Testar vattenmängden som ger bäst resultat Den ser klen ut rent färgmässigt. Fast på denna flaska fann jag ingen text om färgämnen. Så det kanske är därför. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Gin long drink. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 På söder och svinga en bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 På söder och svinga en bira. {style_image_url}/attachicon.gif uploadfromtaptalk1376759065607.jpg Blå Porten vid Slussen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Blev sugen på en Macallan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Blev sugen på en Macallan.{style_image_url}/attachicon.gif ImageUploadedByTapatalk 21376759450.861504.jpg Själv har man tomt i glaset. Måste nog köpa en macallan Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Själv har man tomt i glaset. Måste nog köpa en macallan Sent from my analog teleprinter using A4 paper En macallan är aldrig fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Just nu ett stort glas chokladmjölk så gott så. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Det är ju Onsdag "lilla pickafton" och inget jobb längre, så det får väl bli lite smått och gott som inhandlats i Tyskland, finns ju lite slattar här och där och eftersom det är Thairesa i görningen så får ju ingenting förgås. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Dricker ingenting. Sitter däremot och spanar in tax-free. Vad köpa denna gång? Wirre? Rom? Vodka? Gin? Livet är inte alltid så enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Dricker ingenting. Sitter däremot och spanar in tax-free. Vad köpa denna gång? Wirre? Rom? Vodka? Gin? Livet är inte alltid så enkelt. Köp dig en HP (nä inte hängpung...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Dricker ingenting. Sitter däremot och spanar in tax-free. Vad köpa denna gång? Wirre? Rom? Vodka? Gin? Livet är inte alltid så enkelt. Köp Rom så kommer jag och våldgästar dig igen.Kommer knappt i håg hur du ser ut.Då du alltid har en chipspåse över skallen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 (ändrad) Köp dig en HP (nä inte hängpung...) Funderade faktiskt på en Einar eller Svein. Detta är sortimentet. Ett konstigt sortiment. http://www.heinemann-dutyfree.com/stavanger_en/spirits/whisky/malt-whisky?dir=asc&order=price Ändrades Augusti 21, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Köp Rom så kommer jag och våldgästar dig igen.Kommer knappt i håg hur du ser ut.Då du alltid har en chipspåse över skallen. Jag ska endast köpa chips på tax-freen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 22, 2013 Dela Inlagd Augusti 22, 2013 Då blev det en HP "Einar". Nästa slår jag till med en rom. Eller så slår jag en rom. Kan någon hjälpa mig att välja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu