Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4265

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1933

Nu tänkte jag ta mig en fredagspilsner, men inte nån sån där god Chang utan det får bli en vanlig Zeunerts original :drinks:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

En liten wiskey..några kalla senaredance1.gif. Mvh GBGjap.gif

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

En virrepinne å en TT på maten... Måste ju kompensera humöret efter det här j-a snöfallet...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Kenneth4618

En kall och god klöverlikör :meuh:

post-3485-0-72149100-1300466575_thumb.jp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Och jag kör min Fredags Pepsi Max som vanligt.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Just nu njuter jag av lite rödvin som heter Amarone della Valpolicella 2006 och det är på 15% och alldeles mörkt så jag förmodar att det är Syd Italienskt vin, det är väldigt gott och smakrikt.

Just rödvin och goda ostar är väl det enda som jag saknar ibland i Isaan, och det hjälper inte att det finns lite vin och ost att få tag på ibland, för dom är nästan alltid transporterade och lagrade vid fel temeratur, och smakar inte det samma efteråt.

Men t.o.m avsaknaden vin och ostar är ett litet problem, som man lätt står ut med om man har nöjet att vistas bland vänner i Isaan.

Mvh Isan Lover

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Hej :)

Just nu.. Ombyte förnöjer, så det blev en iskall Archa med 6 isbitar.

post-4239-0-71047400-1300023154_thumb.jp

Ha en bra söndag!

:wai:

Hur fan kan man fördärva ölen med isbitar? :diablo:

Dela på andra sajter

Koskenkorva Vodka och Cola light.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

En stor bacardi lemon med cola .:dance1: mycket is o lite citron :great: MVH GBG :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

inget :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

inget :crazy:

Jaså...Har frugan gömt det ;) ;) :whistle: ...PM:a om du e törstig...här finns resurser ;):whistle: ,,MVH GBG :wai:

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

5555 nä hon sover så de så. clirret står i skåpet .säger som han med kragen i Beckfilmerna Levern få ha lite paus i bland :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

5555 nä hon sover så de så. clirret står i skåpet .säger som han med kragen i Beckfilmerna Levern få ha lite paus i bland :crazy:

OK :great: ..Paus...mitt i matchen???? NÄNÄ vi spelar 45 o vilar 15..OK :great:;) ..MVH GBG

Dela på andra sajter

:wai:

Ett glas vatten tillsammans med en Stilnockt.

Ska upp tidigt imorgon.

:great::av-109998: ...Skulle med behöva den "groggen".MVH GBG

Dela på andra sajter

fulöl

Det e inte långt till den 25e...håll ut...kämpa på;) ,,,,MVH GBG :wai:

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Don Simon á 0.99 € per tetraliter.

Helt OK. eller om det är den spanska korven som förhöjer smakupplevelsen??

mvh

post-5592-0-26774300-1300488620_thumb.jp

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Det e inte långt till den 25e...håll ut...kämpa på;) ,,,,MVH GBG :wai:

En fulöl till ...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Don Simon á 0.99 € per tetraliter.

Helt OK. eller om det är den spanska korven som förhöjer smakupplevelsen??

mvh

Det var prisvärt..

men slår man på bensinkostnaden tur och retur . så .

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

En fulöl till ...

Kan inte skicka pengar så jag skickar ett +.MVH GBG :wai:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...