Peolito Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Lite virre för att rensa magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 En iskall Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 (ändrad) Sommarlätta turbogroggar medans jag lyssnar på oväsendet från "Way out west" som utspelar sig nästgårds... Ändrades Augusti 10, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Falcon och Black Label Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 på en tysk vägkrog som jag inte exakt vet var den ligger, men A2 heter vägen, riktning Berlin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 En Jack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Dagen efter en go dj...äv..a öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Sitter och suger på en liten Chang på Österns Pärla i Gävle. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 En vitöl 5 mil söder om Rostock ungefär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 11, 2013 Dela Inlagd Augusti 11, 2013 Denna slank visst ner när jag satt och snurrade runt uppe i fernsenturm i gamla öst-berlin tidigare idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 12, 2013 Dela Inlagd Augusti 12, 2013 Inte idag men igår blev det en stor Irish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 GBG rules... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 15, 2013 Dela Inlagd Augusti 15, 2013 Jaha nu skall GBG ölen sköjas ned med en go Ryss vodka...Nasdrovje...Blijed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 På fredag kvällar tar man alltid något rökig från hemma baren. Idag blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Har avverkat en flaska Raza från Argentina. Nu iskall vodka Russian i highballglas med is. Livet är en fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Tagit några glas av denna. Först var den ganska tunn i smaken och sedan kom det en eftersmak av tjära. Rökigheten saknades och..kan inte förklara helt. Satte i några droppar vatten. Då jävlar! Då blev det smak. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Dricker lite kaffe och kikar på Django unchained på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Tagit några glas av denna. Först var den ganska tunn i smaken och sedan kom det en eftersmak av tjära. Rökigheten saknades och..kan inte förklara helt. Satte i några droppar vatten. Då jävlar! Då blev det smak. ImageUploadedByTapatalk1376684422.324052.jpg Sent from my analog teleprinter using A4 paper Jag dricker vanligt öl. Men jag fick en sån där flaska i ett rör för lite jobb jag gjort. Den har stått nu i 4 år då jag inte gillar att tugga tjära, min far fick den i stället. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Jag dricker vanligt öl. Men jag fick en sån där flaska i ett rör för lite jobb jag gjort. Den har stått nu i 4 år då jag inte gillar att tugga tjära, min far fick den i stället. Det var snällt gjort,karma på det Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 Det var snällt gjort,karma på det Tack, Men det var ju bättre än att tända grillen med det. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 2 liter vodka för 300 spänn i norge. Inte dumt alls. Så nu är det vodka + stulen pepsi som gäller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 16, 2013 Dela Inlagd Augusti 16, 2013 (ändrad) Tagit några glas av denna. Först var den ganska tunn i smaken och sedan kom det en eftersmak av tjära. Rökigheten saknades och..kan inte förklara helt. Satte i några droppar vatten. Då jävlar! Då blev det smak. ImageUploadedByTapatalk1376684422.324052.jpg Sent from my analog teleprinter using A4 paper Tunn i smaken kan man väl inte säga om den här whisky´n,normalt är det ju den rökigaste som finns men din px cask eller vad det är kanske inte är riktigt samma sak. Ändrades Augusti 16, 2013 av Krafta En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Morgonbestyr. Först 2-3 vanliga muggar kaffe. Sen Thailändskt hockuspockus kaffe, som faktiskt hjälpt mig i min diet, även om det inte tar bort hungerkännslorna så dämpar det dem, samt piggar upp. Kanske bara inbillning, vad vet jag..skit samma, det har hjälpt mig med -30kg/15vek i alla fall. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Tiger I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 På fredag kvällar tar man alltid något rökig från hemma baren. Idag blev det 20130816_204818.jpg En "unchillfiltered" Hade en sådan tidigare.eller kanske jag fortfarande har kvar den. Måste kolla upp det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu