Bibben Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Skål och ha en riktigt trevlig fredag säger jag till ALLA manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 En Arboga slinker ner nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Skål och ha en riktigt trevlig fredag säger jag till ALLA Rosevin1.jpg Fan bibben, det är nog liite kärring över dig i varje fall Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Ska bota en lättare släng av rännskita med en GT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Dansk Chang inköpt på systemet i Sverige... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Skål och ha en riktigt trevlig fredag säger jag till ALLA Rosevin1.jpg Rosè Nä fy tusan. Värre kärringdricka finns det inte. Det är BARA för stjärtgossar och feminina män. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Det är BARA för stjärtgossar och feminina män. Aha, hur visste du det ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Aha, hur visste du det ? Det har jag sett många gånger genom åren. Nöjd så eller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Varit ute och käkat med grabben och då slank det ner två Pripps. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Så nu får det blir en riktig raketöl! Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Nu blir det en whisky med fågelsmak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Ska rulla iväg och hämta en kylskåpskall Coca-Cola. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Nu ska jag bedöva min onda rygg med ett gäng kalla härliga Sofiero,de du Odin. Synd vi inte bor grannar då skulle jag bjuda dig på en kanonfylla Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 GourmeFinnen dricker dunkvin, tilltugg så klart hushållsost.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 GourmeFinnen dricker dunkvin, tilltugg så klart hushållsost.. IMG_6832.JPG FF Ja, för det ruttna äpplet går ju inte äta! Kunde inte låta bli. Kippis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Avrundar med en härligt rökig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Ja, för det ruttna äpplet går ju inte äta! Kunde inte låta bli. Kippis! Helt rätt kommentar, men skål på dig grabben.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 hushållsost Bästa osten manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Dra mig baklänges på en tandemcykel va sött, fick en rekommendation om att prova ett vin gör inte det om ni inte vill ha en socker chock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 9, 2013 Dela Inlagd Augusti 9, 2013 Bärs manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Denna blev det igår. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Provsmakar lite portvin innan gästerna kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 10, 2013 Dela Inlagd Augusti 10, 2013 Nu ska jag bedöva min onda rygg med ett gäng kalla härliga Sofiero,de du Odin. Synd vi inte bor grannar då skulle jag bjuda dig på en kanonfylla Stackare och ont i ryggen åxå... Vojne vojne. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu