Guest wUThai Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Tar mig en öl som omväxling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Fan vad ni gottar er...här ligger man på soffan o passar tvätten när det är en klarblå himmel utanför och blir törstigare o törstigare. Den här tråden e inget bra för en som just börjat en vit månad . Ha det bäst gubben//Hp Ha ha.Japp det är samma här.Har varit vit en vecka nu.Är fortfarande som en svullen gris,börjar tro att jag har blivit en fetpladusk på riktigt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Ha ha.Japp det är samma här.Har varit vit en vecka nu.Är fortfarande som en svullen gris,börjar tro att jag har blivit en fetpladusk på riktigt. Ni är säkert med barn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Ni är säkert med barn Förbannat också.Då är det säkert trillingar i så fall.He he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Gjorde en milkshake Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Frugan och jag kör lite GT-race. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Jag tyckte Psy var cool innan, nu tycker jag han är ännu coolare. Skål 1.7 MILJARDER (and counting) spelningar på Youtube. Det är också cool. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Ikväll unnade jag mig lite starkölsblask. Tree Towns premium lager, gott men inget märkvärdigt. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Sofiero och highland park Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Go mix som det ska va en Ale och en Vodka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 nu drar jag HB + cola och ful öl preppens, undrar lite hur Buta ligger till en sån här dag efter träffen som jag missade i går... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 nu drar jag HB + cola och ful öl preppens, undrar lite hur Buta ligger till en sån här dag efter träffen som jag missade i går... Snälla kan du inte byta ditt nick name till james fjong??? hehehehehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Snälla kan du inte byta ditt nick name till james fjong??? hehehehehehe Jaså du kommer ihåg denna man du med?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Jaså du kommer ihåg denna man du med?? Visst satan.han e ju kung...hehehehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Inget...men det står en sort guld i närheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Hong Tong "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Måndags fylla nu jäklar är det måndags fylla. Sitter och super med thai kompisar. Ett antal öl., och en 75 blend är sänkt. Kärleken är hög. Men telefonen suger... Va fan.. JG är data proffs men bilderna funkar inte på taktalk! Ska fan o mig köpa en ifåån. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Det fick bli ett smakprov av denna och den smakade fint inköpt i nordtyskland för 410 kronor , svenskt pris 599 kronor , BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 En kall Rosé med tilltugg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Ska avgöra vilken som är bäst till middagen i kväll då det blir kryddstark Thaimat. Kanske bästa och ta alla tre. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2013 Dela Inlagd Augusti 6, 2013 Ta en äkta snabelöl från danskland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Ja det kan man undra! Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Krusovice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Lättöl till maten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenta Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Vitt vin och är allmänt rusig (första semesterveckan) lyssnar på Sir Douglas Quintet (Meet Me In Stockholm). Hustrun blänger lite för kanske är det för högt, men livet är härligt ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu