hamnoi Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Nu en Spaten Optimator. Tillägnar denna öl j666 då det är en s.k. dubbelbock.ImageUploadedByTapatalk 21372428895.682086.jpg Och hur smakar en sådan? Bättre än oktoberölen? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Och hur smakar en sådan? Bättre än oktoberölen? Helt enkelt kanongott båda två. Skål på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Helt enkelt kanongott båda två. Skål på dig. Skål, nu jag en ouzo det river gott. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Skål, nu jag en ouzo det river gott. [img=http://p114427.ipscdn.com/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg Den där flaskan känner jag igen... Misstänker starkt att det måste ha varit den som skapade min tillfälliga sinnesförvirring och efterföljande baksmälla, vi drack väl knappt något mer den dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Skål, nu jag en ouzo det river gott. image.jpg Sänk den i vinglaset så har du en ubåt! Inte så gott kanske,men ändå Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Nu en Spaten Optimator. Tillägnar denna öl j666 då det är en s.k. dubbelbock.ImageUploadedByTapatalk 21372428895.682086.jpg Dubbelbock är ju Olvi som är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Den där flaskan känner jag igen... Misstänker starkt att det måste ha varit den som skapade min tillfälliga sinnesförvirring och efterföljande baksmälla, vi drack väl knappt något mer den dagen. Yepp en ouzo fixar det mesta och den e dryg.. skiten Kommer du till pizzan imon? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Den där flaskan känner jag igen... Misstänker starkt att det måste ha varit den som skapade min tillfälliga sinnesförvirring och efterföljande baksmälla, vi drack väl knappt något mer den dagen. Det där är en djävulsk flaska. Verkar aldrig ta slut heller.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Det där är en djävulsk flaska. Verkar aldrig ta slut heller.. kan tro att fanskapet fyller på sig själv under natten bara för o jävlas o skapa mer bakrus o ångest. Tror den har stått 12år i barskåpet (oöppnad) men snart ska den ut.det fixar du o mackan imon Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Yepp en ouzo fixar det mesta och den e dryg.. skiten Kommer du till pizzan imon? Det vet man aldrig Men jag har en kollega med fru som har bjudit hem sig till mig för att kolla på mina köksstolar innan de beställer egna. Har förklarat att det finns butiker där man kan prova stolar men de verkar inte fatta..så jag vet inte hur länge jag är fast i hemmet. När kommer ni vara där? Hör av dig en stund innan så kanske man är törstig, har ju hänt förr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Det vet man aldrig Men jag har en kollega med fru som har bjudit hem sig till mig för att kolla på mina köksstolar innan de beställer egna. Har förklarat att det finns butiker där man kan prova stolar men de verkar inte fatta..så jag vet inte hur länge jag är fast i hemmet. När kommer ni vara där? Hör av dig en stund innan så kanske man är törstig, har ju hänt förr... Inget spikat men runt 19-tiden blir det väl. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Bara vatten så man håller tungan rätt här på forumet Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Skål, nu jag en ouzo det river gott. {style_image_url}/attachicon.gif image.jpg Jag har haft en av mina bästa spyor av ouzo för länge sedan. Efter det är suget efter ouzo ganska litet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Inget spikat men runt 19-tiden blir det väl. Fäkkk, dåligt med ursäkter då men kanske kan komma upp med någon ny! Hör av dig imorn så ser vi om jag orkar med kollektivtrafiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Fäkkk, dåligt med ursäkter då men kanske kan komma upp med någon ny! Hör av dig imorn så ser vi om jag orkar med kollektivtrafiken. Ja du gör som du vill, men du får ju träffa mannen som gav slashas ett nytt ansikte ifall du kommer . Och så kan ni två dönickar slå följe och tävla i längsta kaskadspya under vägen hem..den blinde leder den döve typ Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Ja du gör som du vill, men du får ju träffa mannen som gav slashas ett nytt ansikte ifall du kommer . Och så kan ni två dönickar slå följe och tävla i längsta kaskadspya under vägen hem..den blinde leder den döve typ Hehe, vore väl bara för att få se mannen, myten, legenden med danssteget då Kaxa dig inte för mycket, det är väl du som skall spendera 10-12 timmar i en plåtburk på söndag. Hoppas du har korta lårben. Förresten kom du ihåg att växla hela reskassan på Forex? Klart bästa kursen enligt expertisen här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 En bira innan bingen kallar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Slog mitt rekord.3 vita dagar denna veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 28, 2013 Dela Inlagd Juni 28, 2013 Dubbelbock är ju Olvi som är... 19004.jpg Toppar med superbock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Till Odin mfl http://vimeo.com/24306218 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 En sommarlätt.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 En 75cl Carlsberg på New Orleans bistro på Arlanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Till Odin mfl http://vimeo.com/24306218 Jag säger som min gode vän och bodygard 33:an Yeäkk. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Skål på er Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 120 bahts room serviceöl pga lathet. 5 minuters promenad till Seven men sjukt varmt ute ? Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu