Khemmarat Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 (ändrad) Ringnes på Torget Pub Jessheim Om jag inte minns fel så är Ringnes Pilsner ett skapligt gott öl ? Edit : eller var det det som var vattnigt ungefär som Heineken ? Ändrades Juni 15, 2013 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Speedway GP finalen avslutas med OBS ej förstörd med cola Ställning 1. Hampel 2 Wofinden 3. Holder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 Äntligen gick snylt muttan. Snäll e WUThai men snål e fanskapet..Foppatofflor??? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 De där andra färgglada skapelserna, är de dina? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 hittade en butelj som det stod merlot på ettiketten, nåja det åker väl med, får väl köpa en ny åt svärmor på måndag mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 15, 2013 Dela Inlagd Juni 15, 2013 hittade en butelj som det stod merlot på ettiketten, nåja det åker väl med, får väl köpa en ny åt svärmor på måndag mvh walle syrt ytländskt jävla rövin, som roffe bengtson sagt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2013 Whisky cola med min goa kompis wUThai,nu skiter vi vattnet. Skål era trosor stollar. e det nån som vet om väsk slängarn från ödemarken lever vart ovanligt tyst [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Inte just nu men igår gick det åt även en iskall flaska glögg, mycket gott. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Men just nu håller jag på att ta ett par räta till mig. Fan va suddig jag blev. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Kollar speedway gp från Gorzow Polen och dricker gott polskt öl. 20130615_191357-1.jpg 20130615_192626-1.jpg Tyskie? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Braastad VSOP i OSL Loungen, i väntan på Qatars flight till BKK via DOH. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 En eftermiddags öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 En Klirr "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 (ändrad) Tyskie? Japp, har fler sorter hemma bla. Okocim och Zywiec. Har tjeckisk också. Välkommen på provning. Det finns en och annan fint whiskey och finna sorter vodka och rom. Ändrades Juni 16, 2013 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 Tja 7 grader varmt & regn varit ute med kärringen & metat bäcköring så nu är man lagom frysen, så det får bli en whisky pinne tror jag. Blev18 st öringar så det blir fisk till middag imorgon inte fy skam & så fick kärringen den största & det fick man höra i bilen hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2013 Dela Inlagd Juni 16, 2013 เวลาเกือบสำหรับน้ำหอย :crazy: "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Japp, har fler sorter hemma bla. Okocim och Zywiec. Har tjeckisk också. Välkommen på provning. Det finns en och annan fint whiskey och finna sorter vodka och rom. Tyskie är riktigt bra. Det är väldigt mycket "tjeckiskt" över polsk ö. Man vet aldrig när vägarna korsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Falcon Export Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Alkoholfritt idag, espresso Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 LEO Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Tyskie är riktigt bra. Det är väldigt mycket "tjeckiskt" över polsk ö. Man vet aldrig när vägarna korsas Eller tvärtom. Jag besökte några bryggerier o Tjeckien, Slovakien, Polen, Södra Tyskland och Österrike De har alla en sak gemensam och det är att det var Frunciskusmunkar som bryggde öl i de regioner därför många av de mycket gamla ölsorter med anor från 15-16 hundra talet liknar varandra då munkar åkte rund och spred kunskapen om ölbryggning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 17, 2013 Dela Inlagd Juni 17, 2013 Ahhhhhh !! Semesterns första GT i hemmets lugna vrå på plats i LOS.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu