Micke031 Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Nä Ja Vet varför är blöjan BTT med på denna tråd? Micke Sururin Men Trollet ä fö mycke!! Mvh Svampen Han dricker ju Singha säger han ju, får han inte göra det eller ? Och vem var det som började tjafsa efter hans dryckesinlägg ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2011 Ska inte Du Trucka Imorg 555 Nix ledig varje freda så de så När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Syftar du på uteblivna forumträffar så har jag faktiskt haft laga förfall vid samtliga tillfällen. Vad man sedan har för skäl tycker jag man enbart själv kan bedöma och ingen annan. BTT Senast så var det väl Herr Chang´s snarkningar som var boven i dramat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Just nu så är det ölprovning i Lappen´s resident Först till Sushi blev det Twisted Thistle IPA Till naturgodiset blev det en Red Seal Ale Sen blev den en Belhaven Weet Heavy Godiset tog slut men inte ölen som tur var...näst på tur var den en West Coast India Pale Ale Som avslutning en Fuller´s Golden Pride Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Som avslutning en Fuller´s Golden Pride 8,5% Jo jag tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Kenthamon Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Beer Kung. Inte som Chang men kan drömma om Thailand. Chok Dee Kenthamon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Missade ölprovningen igår kväll i vår ölförening pga svår förkylning en liten länk till vårt sällskap gårdagens resultat har inte redovisats än “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 8,5% Jo jag tackar Välbyggd då tål man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Senast så var det väl Herr Chang´s snarkningar som var boven i dramat Nu ska jag försöka förklara det hela på ett förnuftigt sätt så att även Malaeng sabb kan förstå. Herr Changs något höga snarknivå var bara en liten del i det hela. Det handlade om att jag ibland när jag druckit öl sent inte kan sova. Jag kan inte heller sova i en minibuss till Örebro. Kontentan hade blivit att jag kommit till en forumträff utan sömn natten innan och jag ansåg att det inte kändes helt bra. Hade ingenting att göra med ev feghet eller ovilja. Men varför gå på en fest när man är trött som en svin?? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Nu drack jag inte den här idag men förra helgen då vi firade bröllopsdag. Det var ett saftigt pris på den men ingen idé att nämna det för då går väl en viss snåljåp i taket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 (ändrad) Den dyraste öl jag smakat var från Närke kulturbryggeri 1 flaska på 20 cl som vi delade på 4 personer, 5 cl i var alltså Närke Kaggen Stormaktsporter Kostnad 300 spänn för en flaska på Bishop Arms Så blev det också utnämnt till Väldens godaste öl Ändrades Mars 4, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 4, 2011 Dela Inlagd Mars 4, 2011 Den dyraste öl jag smakat var från Närke kulturbryggeri 1 flaska på 20 cl som vi delade på 4 personer, 5 cl i var alltså Närke Kaggen Stormaktsporter Kostnad 300 spänn för en flaska på Bishop Arms Så blev det också utnämnt till Väldens godaste öl Ja så dyr var inte den här men det var den dyraste öl jag någonsin druckit Den här smakade jag lite bara av men det kostade lika mycket som en vanlig öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Dricker nån 5,2 öl och för att hålla värmen så smuttar jag på nån billig whiskey dom sålde på flyget från Oslo.Highland Eagle 100kr litern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Mars 5, 2011 Just nu så är det ölprovning i Lappen´s resident Först till Sushi blev det Twisted Thistle IPA Till naturgodiset blev det en Red Seal Ale Sen blev den en Belhaven Weet Heavy Godiset tog slut men inte ölen som tur var...näst på tur var den en West Coast India Pale Ale Som avslutning en Fuller´s Golden Pride De va en blandning som heter duga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Just nu är det Chang som hålls kall med en ölkylare inköpt på den kulturella baren Luftvargen i Angeles på Filippinerna. Och tillsammans blir det så här. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Just nu: Alkoholfritt kaffe ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Just nu H2O. men ikväll hoppas jag på Bloody Mary.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Det var ett tag sen men nu dricker jag.....Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Kaffe svartare än pucken Sent from my iPhone using Tapatalk Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 De va en blandning som heter duga Ja jag gillar att testa nya sorter för ibland kan man hitta en som är verkligen god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Måste stödja lokala bryggerier så det blev en Oppigårds Starkporter Den var riktigt god och jag önskar att jag inte bara köpte en Sen blev det en Samuel Adams Honey Porter men den stod sig inte väl i förhållande till Borlänges bidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Och så kanske den sista i kväll en Old Empire Pale Ale Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Äh vem lurar jag egentligen Det blev en kort liten knubbig sak som heter Maredsous 6 Det var en väldigt intressant smak på denna. Hittade en annan sort av samma märke som heter Maredsous 8 som jag ska testa nästa gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harvester Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Efter förlusten mot HV71 får man sluta med öl och trösta sig med Gin o Tonic ! Kvalserien är ju alltid kul????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 6, 2011 Dela Inlagd Mars 6, 2011 Snart en Treo med kranvatten Aroy mak mak “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu