Guest wUThai Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Ahhh... Loka citron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Gin o Tonic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 (ändrad) Ett glas rött medans kycklingen tillagas ute i köket Tjejen har tydligen hittat ett recept/video på Youtube som skall likna KFC Skall bli spännande att testa Luktar väldigt gott i alla fall. Ändrades Juni 1, 2013 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 (ändrad) Bidde 2 lunchpilsner.. Slut på helgransonen i kylskåpet.. så nu får det bli gurkvatten.. Med vänlig hälsning, Ändrades Juni 1, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Bidde 2 lunchpilsner.. Slut på helransonen i kylskåpet.. så nu får det bli gurkvatten.. Med vänlig hälsning, Vadå same same? Parfym e 80% och man behöver inte lägga smygare utan man kan stolt lägga en brakare för att dom doftar chanel No5 Edp exempel. Jag och "fnasket" var i Grekland för några år sedan och vi träffade ett trevligt par som vi gick ut med för att äta på restaurang. Dom var närmare 50 år propert klädda och så men när vi skulle gå så berättade dom att hon har en sjukdom som gör att hon kan inte hålla sig. På vägen till restaurangen så släppte hon sig ett antal gånger så det stämde ju bra. P.S Du som hade Karhu i glaset, bra då slipper du bli dålig i kistan kan vara bra att veta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 /enis Var napa ölen god? En polare drack den idag och gillade den inte alltför humlebombad tyckte han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Mojito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Ska precis blanda en liten skruvmejsel... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Varför inte dricka parfym ? same same Bonnläpp Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Ska precis blanda en liten skruvmejsel... Snygg flaska,en Absolut orginal Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Var napa ölen god? En polare drack den idag och gillade den inte alltför humlebombad tyckte han. Jag älskar IPA. och denna var det inget fel på. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Jag fortsatte på min ölfestival, (som jag berättat om tidigare i tråden) Igår intogs dessa sju sorter. Även om jag i princip gillar alla slags öl så kan jag konstatera att jag inte alls är imponerad av den stora IPA trenden som just nu verkar råda. Nya sorter på bolag och krogar verkar dyka upp veckovis, även om inga av dessa IPA's på bilden är några nyheter. Med andra ord tycker jag IPA är överskattat och kommer inte att haka på denna trend. Har graderat vad jag tyckte om dessa öl i alla fall, den bästa längst till vänster och sedan i fallande skala. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 Jag fortsatte på min ölfestival, (som jag berättat om tidigare i tråden) Igår intogs dessa sju sorter. Även om jag i princip gillar alla slags öl så kan jag konstatera att jag inte alls är imponerad av den stora IPA trenden som just nu verkar råda. Nya sorter på bolag och krogar verkar dyka upp veckovis, även om inga av dessa IPA's på bilden är några nyheter. Med andra ord tycker jag IPA är överskattat och kommer inte att haka på denna trend. Har graderat vad jag tyckte om dessa öl i alla fall, den bästa längst till vänster och sedan i fallande skala. Personligen så skulle jag nog spegelvända bilden... /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 1, 2013 Dela Inlagd Juni 1, 2013 jag o frugan (mest jag) delar på en italiensk rödvinsbox...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Mums öl ifrån vårat lokala bryggeri. M U M S Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Vatten idag, känner mig mycket svag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Vatten idag, känner mig mycket svag.image.jpg Ähh ta dig en kall o känn dig som en karl . Här är det kranvatten o kaffe med klöverlikör, vad hette hotellet du brukade bo på?? Trevlig söndag//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Ähh ta dig en kall o känn dig som en karl . Här är det kranvatten o kaffe med klöverlikör, vad hette hotellet du brukade bo på?? Trevlig söndag//Lp Är så svag så jag orkar inte ens göra kaffe:) blir soffan hela dagen, om jag känner starkare i eftermiddag kanske jag orkar ringa efter en pizza... Hotellet heter Nai lert Park, jag får betala ca 16000 ++ för 6 nätter. Kolla på deras sida för bilder på pool mm, www.swissotel.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 En kall hof och frun en kall tuborg på paddingtons. Man får passa på när man får barnfritt i några timmar o få lite kvalitetstid tillsammans. Lite ribs och musslor slank ner med Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 En lingon-hallon-apelsinsmothie/milkshake. Skål! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Varför inte dricka parfym ? same same Är du full eller? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Några glas vitt. Nu ska jag sova middag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 Varvar ner med en kall Rekorderlig Cider Wild Berrier som blev över igår. Soma jag har städat och tvättat och fejjat idag så har jag förtjänat den! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Juni 2, 2013 Dela Inlagd Juni 2, 2013 (ändrad) Fu...ck.. En dj...ävla blandning av vodka... Tror att det är Delo no 5 igen helt djä..va... outstanding på vodkan och billigast...hehehe Sjukt...öst rötter o man dricker vodka som ett svin...hehehehe Sä djä..vla gott.satana perkele--- Ändrades Juni 2, 2013 av Bonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu