mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Stor stark till sunkhakpris 24 SEK.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Önsade jag satt här och drack eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Tänk dig att du går på stan, sedan blir du sugen på lite vin, men kanske inte känner att du vill gå och sätta dig på något café eller krog för att njuta av vinet, utan du vill bara fortsätta att strosa på stan. Då går du till detta stället med din egen pet flaska och betaalr ca 10 kr och får det uppfyllt, rosé eller vitt. Smart va!! Dock ej i Sverige utan i Tjeckien i detta fall. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Kaffe och Loka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Glenmorangie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Maj 28, 2013 Dela Inlagd Maj 28, 2013 Så många öl som jag kan... men lagret börjar sina så snart går jag torr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Den här e fin gubbar...börjar dyka upp på flertalet taxfree butiker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Äntligen slut på jour.En långhelg väntar?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 Enkom lokalt tillverkat. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 ImageUploadedByTapatalk 21369927431.250118.jpgÄntligen slut på jour.En långhelg väntar samma här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 30, 2013 Dela Inlagd Maj 30, 2013 samma här härligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Damen hittade en 17-årig malt på det lokala "apoteket" idag. Eftersom hon vet att Kapten Haddock brukade vara en "idol" för mig. Hans alkohol-omdöme har tydligen blivit sämre vartefter tiden lidit. PEST-Flagg varning på Loch Lomond 17 year Går lika bra med Lao Khao utan kolsyra. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Kaffe i Örebro Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Kaffe i Örebro Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Synd att man inte va inne på MP igår såg att det var Fikaträff O-o! Tar morgonkoppen nu Zoega & lite mjölk! Ha det 33:an! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Vodka och BigLime med mycket is...göttigöttgött! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Ett glas vitt med en bit gruyere Känns rätt bra såhär på fredagen . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 GT “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Carlsberg Hof,i all sin enkelhet Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 ImageUploadedByTapatalk 21369927431.250118.jpgÄntligen slut på jour.En långhelg väntar Ser ju riktigt bra och gott ut,men om du nu ska snusa lös varför inte prova Göteborgs rape. Det är ju så snus ska kännas Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Har kört med Ettan i 28 år.Svårt att överge ett vinnande koncept. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Norrlands guld sedan får det bli en Singelton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Lyxar till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Har suttit ett gäng på After Work på Virrpannans veranda, 50 meter från mitt hus. Hann få i mig två öl innan Lillkrabban skickade in mig i duschen och nu är det soffan som gäller. I soffan blev det mitt nya alkoholfria drinkkoncept som intagits flitigt i veckan; Ett par skedar för mycket - för figuren - krossad chokladglass i en skål och stänk i två, tre matskedar kaffe, okynnesät eller drick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 Har suttit ett gäng på After Work på Virrpannans veranda, 50 meter från mitt hus. Hann få i mig två öl innan Lillkrabban skickade in mig i duschen och nu är det soffan som gäller. I soffan blev det mitt nya alkoholfria drinkkoncept som intagits flitigt i veckan; Ett par skedar för mycket - för figuren - krossad chokladglass i en skål och stänk i två, tre matskedar kaffe, okynnesät eller drick! Ja det var ett svårt val.. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 31, 2013 Dela Inlagd Maj 31, 2013 varför inte prova Göteborgs rape. Varför inte dricka parfym ? same same Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu