Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Nu ska det smaka med fågel. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Vodka och ICA Apelsinläsk. Uppiggad med lite frukt. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Nu ska det smaka med fågel.ImageUploadedByTapatalk HD1369503601.125855.jpg Sent from my iPad using Tapatalk HD inte fel med ett barnarov.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 en mariestads old ox efter en dags trädgårdsarbete...fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 inte fel med ett barnarov.. Nu hänger jag inte med. Är whiskyn för ung? Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Coke Zero idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Coke Zero idag! Bubbelvatten för mig jobb hela helgen !!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 (ändrad) Nu vill jag bli rökig så varför inte en Laphroaig. Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades Maj 25, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Kolsyrat vatten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Bacardi lemon med cola. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 polsk vodka. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Förra årets fläderblomschampgne Lite grumlig pga bottensatsen men smakade bra ändå Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Findricka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Vad är en Jelzin mot en DELO NR :5 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 rödtjut...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 I går blev det en hel del av denna vara.smarrigt bör väl tilläggas om man gillar rom Men idag gick det åt desto mer av denna vara, även det smarrigt och bland det godaste dagen efter, tyvärr brukar man ju inte ha något kvar av detta dagen efter. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tobias Vara Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Nu blir det Jeltsin och coke för att få ordning på denna jäkla dag.Skål grevar och baroner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 I går blev det en hel del av denna vara.smarrigt bör väl tilläggas om man gillar rom WP_000569.jpg Men idag gick det åt desto mer av denna vara, även det smarrigt och bland det godaste dagen efter, tyvärr brukar man ju inte ha något kvar av detta dagen efter. WP_000563.jpg nu känner jag inte igen just denna romen men lagrad rom är fantastiskt gott o är ett stort område att utforska! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 nu känner jag inte igen just denna romen men lagrad rom är fantastiskt gott o är ett stort område att utforska! Hej, Absolut, det finns många fantastiska rom sorter i dagsläget. Jag har i barskåpet (med findrickat) ca 50/50 med rom och whisky. Det känns som nya sorter och märken dyker i väldigt ofta. Både i barer och utbud på systembolag/taxfree. Just detta märke har tidigare inte varit så vanligt i Sverige, men det är väldigt populärt i Karibien och USA, jag fick ögonen upp för detta när jag besökte destilleriet på Barbados och blev superglad när jag hittade denna lagrad variant på en kryssning för ett tag sedan. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Kaffe på Jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Kaffe med en original Amaretto Disaronno till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Maj 26, 2013 Dela Inlagd Maj 26, 2013 Whiskey! Man har ju goda vänner som vet precis vad jag önskar mig... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 En sista Chang innan vi drar vidare mot Rayong/Koh Samet, tebax i byn om cirkus en vecka. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Maj 27, 2013 Dela Inlagd Maj 27, 2013 Hmmm en "påse" blandat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu