Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Ja de kan ta betalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Ja de kan ta betalt. 1500 B för 6 glas Singha...?! Tolkar jag kvittot rätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 1500 B för 6 glas Singha...?! Tolkar jag kvittot rätt? Jag ställde samma fråga när jag fick notan, men det stämde tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Ja de kan ta betalt. Stekare där! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Varvar Cola Zero och koffeinfritt kaffe.. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Precis inmundigat en god kopp kaffe så nu får jag sitta MPR hela natten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Champagne och snittar på Courtyard by Marriott Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Board Express Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bonken Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Nu snackar vi Vodka.BELUGA... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 24, 2013 Dela Inlagd Maj 24, 2013 Buddha Day Tur att Hotel Nana mfl. har kranen på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 24, 2013 Dela Inlagd Maj 24, 2013 Idag var det dags att öppna upp denna skönhet, helt i min smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 24, 2013 Dela Inlagd Maj 24, 2013 För mycket ros'evin.. Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Board Express Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 24, 2013 Dela Inlagd Maj 24, 2013 Aqua minerale Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dragos Inlagd Maj 24, 2013 Dela Inlagd Maj 24, 2013 Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Blev lite vin med lite korv igår... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Är ingen Singafantast men det slank ned. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 En bärs i Tallinn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Tar mig en Arboga, sen är det dags att klippa gräsmattan igen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Tvingar i mig lite öl... Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Efter en shoppingdag på Hötorget är jag värd en oppigård Ale. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 (ändrad) Efter en shoppingdag på Hötorget är jag värd en oppigård Ale. eller två Sent from my iPad using Tapatalk HD Ändrades Maj 25, 2013 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fuller1 Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Helsingborgs Lager! Smakar fint! Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Helsingborgs Lager! Smakar fint! Skål! gillar den,lite som färsk öl “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Dagens matpilsner blir en Staro Dark. Y "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 En kall spaten på pizzan, grabben är linslus o försökte komma med i bild. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2013 Dela Inlagd Maj 25, 2013 Efter några bira behövs lite stadga åt magen. Tullamore dew får det bli. Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu