Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 En Pattaya lager made in Lao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Polarens bröllop i Prag i helgen som gick, det blev mest bira att dricka men inget mig emot. Ett roligt ölmärke hittade vi också, 1:a bilden. (betyder berg eller kulle) Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Lite av varje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Leo, så trött men måste va uppe till minst 02:00 inatt.inte lätt när hela byn redan sover. Kriga Djurgår'n!!! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Polarens bröllop i Prag i helgen som gick, det blev mest bira att dricka men inget mig emot. Ett roligt ölmärke hittade vi också, 1:a bilden. (betyder berg eller kulle) Svarta berget rättare sagt. En kund från Tyskland hade med sig idag 3 liters färsk öl av märket Garley direkt från den lilla bryggeri Otto von Bismark i Altmark i Tyskland. Tyvärr måste vänta någon dag och nöja mig med Kolla innehållet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 20 minuter kvar till avspark, tror jag överlever första halvlek i alla fall...skål på er! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Pissdag på jobbet botas med en Bowmore Surf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Det var pubkväll på jobbet idag med tema USA så det vart ett antal Bud och Samuel Adams Jag vann priset för bästa temaklädsel. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Det var pubkväll på jobbet idag med tema USA så det vart ett antal Bud och Samuel Adams Jag vann priset för bästa temaklädsel. Var du klädd som Onkel Sam? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Just nu dricker jag lite Sprite. Men är full lastad med sprit, whiskey, öl och vin som jag inte blir av med.. Stog nerbackad i porten å skulle börja lossa när företagshelvetet kursar. Så här står man nu och vet inte vad som händer eller vart jag ska göra av lasten å trailern.. Aja, morgon dagens bekymmer. *Suck* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Just nu dricker jag lite Sprite. Men är full lastad med sprit, whiskey, öl och vin som jag inte blir av med.. Stog nerbackad i porten å skulle börja lossa när företagshelvetet kursar. Så här står man nu och vet inte vad som händer eller vart jag ska göra av lasten å trailern.. Aja, morgon dagens bekymmer. *Suck* Behåll skiten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Pommac Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Så här står man nu och vet inte vad som händer eller vart jag ska göra av lasten Har bra lagerutrymme att låna ut fram tills Västgötaträffen, så är det problemet ur världen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Just nu dricker jag lite Sprite. Men är full lastad med sprit, whiskey, öl och vin som jag inte blir av med.. Stog nerbackad i porten å skulle börja lossa när företagshelvetet kursar. Så här står man nu och vet inte vad som händer eller vart jag ska göra av lasten å trailern.. Aja, morgon dagens bekymmer. *Suck* Adressen tack,jag är på väg.Koordinaterna snabbt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Var du klädd som Onkel Sam? Snarare JR Ewing Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Snarare JR Ewing Var Bobby där oxå?Och Cliff Barnes? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Snarare JR Ewing Rakat muschen då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Just nu dricker jag lite Sprite. Men är full lastad med sprit, whiskey, öl och vin som jag inte blir av med.. Stog nerbackad i porten å skulle börja lossa när företagshelvetet kursar. Så här står man nu och vet inte vad som händer eller vart jag ska göra av lasten å trailern.. Aja, morgon dagens bekymmer. *Suck* Jag fyller år snart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Var Bobby där oxå?Och Cliff Barnes? Nej. men Victoria och Sug-Ellen.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Rakat muschen då? No way !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Lipton yellow label Tea "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 så det vart ett antal Bud Stackare som får gå till puben och dricka vatten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Nej. men Victoria och Sug-Ellen.. Mmmm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 Kaffe svartare än pucken. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 23, 2013 Dela Inlagd Maj 23, 2013 En bira vid poolen på Landmark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu