Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

Hamnoi e rädd om spriten :wink:

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

Snåljåp man kan nästan tro han är smålänning

Han e smålänning :wink: , kommer alltid svettig,hungrig och nykter och går hem  nyduschad,mätt o full.

Men jag värnar om dom fattiga o svaga :D

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

• Svar 41,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Peolito

4269

• B747

2364

• MickeN

2049

• Enis

1939

Det var ju något prat om Beer-sun igår

Odin, så här ser solskensölen ut :thumbsup:

Bättre men inte bra. Men va f-n good speed grabben snart hittar du hem... 

Jag e just nu aldeles för berusad för att utvekla vidare, dagen började med en braklunch på Fjäderholmarnas krog. Å sen bara fortsätte det bara...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Bättre men inte bra. Men va f-n good speed grabben snart hittar du hem... 

Jag e just nu aldeles för berusad för att utvekla vidare, dagen började med en braklunch på Fjäderholmarnas krog. Å sen bara fortsätte det bara...

Haha,så du har druckit lunch :)

Låter härligt,hoppas det fanns mkt av god mat också :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Han e smålänning :wink: , kommer alltid svettig,hungrig och nykter och går hem  nyduschad,mätt o full.

Men jag värnar om dom fattiga o svaga :D

Underbart! :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Dela på andra sajter

Mannen myten legenden

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Den då 33:an?

Dela på andra sajter

Ah,, en klassisk finsk grogg.

Mmmm tur man inte fick den i rykken.

Tror fan J666 körde en Btt på mig. vaknade utslagen på soffan och fanskapet hade inte ens en pengapåse med sig utan bara en gammal rygga.

Dela på andra sajter

Mmmm tur man inte fick den i rykken.

Tror fan J666 körde en Btt på mig. vaknade utslagen på soffan och fanskapet hade inte ens en pengapåse med sig utan bara en gammal rygga.

Kollade du inuti ryggan?Det är det jag sagt,du pallar inte för några glas  :crazy: fortsätt träna så du fixar ett riktigt race :thumbsup:

Ändrades av måne

Måne

Dela på andra sajter

Kollade du inuti ryggan?Det är det jag sagt,du pallar inte för några glas  :crazy: fortsätt träna så du fixar ett riktigt race :thumbsup:

Nääää, kan inte dricka längre blir kärringfull på 1l vin o 0,5l smirnoff och somnade som en klubbad säl, men jag tror fortfarande att J666 Btt:ade mig :giggle:

Nu är det städat, bara dusch o frukost innan man är värd en kall :nyam:

Dela på andra sajter

Nääää, kan inte dricka längre blir kärringfull på 1l vin o 0,5l smirnoff och somnade som en klubbad säl, men jag tror fortfarande att J666 Btt:ade mig :giggle:

Nu är det städat, bara dusch o frukost innan man är värd en kall :nyam:

Så frugan jobbar idag oxå :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Så frugan jobbar idag oxå :crazy:

Japp men hon var ledig igår,hon var smart o drack bara vatten till skillnad från mig :thumbsup:

Ha en go söndag gubben//Lp

Dela på andra sajter

Japp men hon var ledig igår,hon var smart o drack bara vatten till skillnad från mig :thumbsup:

Ha en go söndag gubben//Lp

Blir vatten(minimjölk)här oxå ett tag framöver.Måste ju ladda för kommande fajter  :thumbsup:

Måne

Dela på andra sajter

Blir vatten(minimjölk)här oxå ett tag framöver.Måste ju ladda för kommande fajter  :thumbsup:

Helt rätt, borde göra som dig istället. minimjölk i 8 månader och sen en rejäl urblåsare på några dagar istället för o vara bakis var o varannan helg.

Och till eventuella moralkärringar: Nej man kan inte dricka lagom det blir alltid för mycket :giggle: 

Nåja, 2 tuffa helger har det varit men jag har överlevt större slag än så, bara o bryta ihop o komma igen för nästa söndag åker man till Ståkkholm

och kollar cupfinalen och jag tror inte att det serveras vatten på det tåget :whoco5: .

Topic:Dricker  Ramlösa granatäpple men snart en liten burk Hof :preved: .

Dela på andra sajter

Lättöl hoppas jag  :thumbsup:  

Finns det och vad fan ska man med det till? :rotfl:

Nej.jag vill ha lugnet i nerverna för en stund och då går det inte med låtsasöl :spiteful:

Dela på andra sajter

Finns det och vad fan ska man med det till? :rotfl:

Nej.jag vill ha lugnet i nerverna för en stund och då går det inte med låtsasöl :spiteful:

Stesolid is da shit

Måne

Dela på andra sajter

Stesolid is da shit

Har inte tillgång till sånt så jag kör det oldschool  och den lilla jäveln satt som en fläskläpp, nu kan man luta sig tillbaka och invänta ljuset i tunneln :giggle:

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Har inte tillgång till sånt så jag kör det oldschool och den lilla jäveln satt som en fläskläpp, nu kan man luta sig tillbaka och invänta ljuset i tunneln :giggle:

Haha.. Du är för skön... Din förbannade krake! ;-)

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Haha.. Du är för skön... Din förbannade krake! ;-)

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Tack men jag undrar om min fru har samma åsikt som dig idag :giggle: .

Är nog ingen fara, hon masserade huvudet i morse när jag låg o gnydde som den vuxna bebisen jag är.

Ha en trevlig dag gubben och hur går det med .... ses vi i Los i sommar?

Dela på andra sajter

Guest wUThai
Tack men jag undrar om min fru har samma åsikt som dig idag :giggle: .

Är nog ingen fara, hon masserade huvudet i morse när jag låg o gnydde som den vuxna bebisen jag är.

Ha en trevlig dag gubben och hur går det med .... ses vi i Los i sommar?

Inget ännu från MIG... så jävla drygt! Men vi har inte gett upp hoppet ännu, så jag hoppas vi träffas i Los!! :)

Dela på andra sajter

Inget ännu från MIG... så jävla drygt! Men vi har inte gett upp hoppet ännu, så jag hoppas vi träffas i Los!! :)

Får vi hoppas gubben, min "Saida-ådra" säger att ni får ett glatt besked i denna månad. :thumbsup:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...