Mr Ning Ning Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Kaffe!!! Fan vad jag fryser hela tiden. Inte skoj å komma hem Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2011 Ikväll är det full fart på yrseln FF 5 den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 ÅBRO Original Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2011 Resorb (vätskeersättning) har legat däckad i magsjuka i 2 dagar Stor å stark karl magsjuka i sverige de e ju inte klokt trode du vart ute i buchen men få de på arlanda Du ett tips köp lite vitaminer på apoteket ex en om dan så råkar du inte ut för diverse barn sjukdommar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2011 Själv e ja inne på käring as rödtjut 4 smalglaset ( som visats på bild tidigare ) lite jordisar å kvällen e räddad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 SINGHA LAGER BEER BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 SINGHA LAGER BEER BTT Trodde det var 16-Årig MÄSK! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Själv e ja inne på käring as rödtjut 4 smalglaset ( som visats på bild tidigare ) lite jordisar å kvällen e räddad Ska inte Du Trucka Imorg 555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Trodde det var 16-Årig MÄSK! Bättre det än 55 årig bäsk BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Bättre det än 55 årig bäsk BTT Nu vet jag inte riktigt Va Du syftar på Jag är en knapp dag över 45 strecket! Men BTT tycks ju gilla Unga Malt samt att Försvinna när det drar ihop sig, till En riktig stor stark!!!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Nu vet jag inte riktigt Va Du syftar på Jag är en knapp dag över 45 strecket! Men BTT tycks ju gilla Unga Malt samt att Försvinna när det drar ihop sig, till En riktig stor stark!!!! Mvh Svampen Hördudu din svamp!! Jag spottar inte i glaset. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Stor å stark karl magsjuka i sverige de e ju inte klokt trode du vart ute i buchen men få de på arlanda Du ett tips köp lite vitaminer på apoteket ex en om dan så råkar du inte ut för diverse barn sjukdommar Hehe, barnsjukdom? Det är väl ganska vanligt med kräksjuka så här års, fick en släng förra året också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 SINGHA LAGER BEER BTT Hur ska denna kväll sluta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Hur ska denna kväll sluta? Ännu en giganternas kamp på gång??? Själv blev jag magsjuk direkt jag kom tillbaka till Sverige. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Hördudu din svamp!! Jag spottar inte i glaset. BTT Du har väl veterligen Mig spottat 2 ggr i glaset? Men det har Du väl förträngt Ditt Troll!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Hur ska denna kväll sluta? Katasrofnigow eller så dricker BTT sitt eget saliv efter alla loskor i alla Glasresor!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Du har väl veterligen Mig spottat 2 ggr i glaset? Men det har Du väl förträngt Ditt Troll!!!!!!!!!!!! Syftar du på uteblivna forumträffar så har jag faktiskt haft laga förfall vid samtliga tillfällen. Vad man sedan har för skäl tycker jag man enbart själv kan bedöma och ingen annan. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Syftar du på uteblivna forumträffar så har jag faktiskt haft laga förfall vid samtliga tillfällen. Vad man sedan har för skäl tycker jag man enbart själv kan bedöma och ingen annan. BTT Yes Du har helt rätt Tampongbyte ÄR faktiskt OK! Mvh Svampen "som alltid dyker"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 ^^ Men kan ni två fjantar sluta bråka och bete er som normala människor? Var och varenda tråd håller ni på att tjasa med BTT Sitter och njuter av en Åbro och firar att det snart är helg.. Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 ^^ Men kan ni två fjantar sluta bråka och bete er som normala människor? Var och varenda tråd håller ni på att tjasa med BTT Sitter och njuter av en Åbro och firar att det snart är helg.. Yes! själv är det Killenkenny!&Wholf Irland Malt! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 ^^ Men kan ni två fjantar sluta bråka och bete er som normala människor? Var och varenda tråd håller ni på att tjasa med BTT Sitter och njuter av en Åbro och firar att det snart är helg.. Hmm, vilka två fjantar menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 Hmm, vilka två fjantar menar du? Yes ja undrar ochså!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 No Answer? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 (ändrad) I denna tråden dricker vi, inget tjöt på dagisnivå.<br>Det brukar ni ju klara så bra i andra trådar <br> Ändrades Februari 24, 2011 av MickeSurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2011 Dela Inlagd Februari 24, 2011 I denna tråden dricker vi, inget tjöt på dagisnivå.<br>Det brukar ni ju klara så bra i andra trådar <br> Nä Ja Vet varför är blöjan BTT med på denna tråd? Micke Sururin Men Trollet ä fö mycke!! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu